HERBALIFE NUTRITION TAK BERKESAN

Herbalife Nutrition Tak Berkesan. Betul Ke?


Kali pertama saya kenal Herbalife Nutrition tahun 2011, saya tak ada coach, tak ada mealplan, tak ada yang guide saya. 


Hanya Sebab Nak Murah, Saya Buat Silap!

Saya beli Herbalife Nutrition di platform online, sebab nak herbalife murah. Sebab hanya fikir bab harga murah je, saya tolak tepi kepentingan coaching. Saya ingat tengok je cara bancuh di botol confirm boleh kurus. 

3 bulan saya consume Herbalife Nutrition waktu tu, langsung tak ada apa-apa perubahan. Berat tak turun, tak naik. 

Namun saya perasan masa tu saya rasa badan lebih ringan dan cergas. Saya suka!😍



Disebabkan misi utama saya masa tu nak turun lemak, jadi saya pun cari semula Herbalife Nutrition di tempat yang betul. Ada coach, ada mealplan lengkap jadual makan kita 5kali sehari, seronok sebab ada group support dan kawan-kawan yang sama misi. 

Dan yang bestnya boleh dapat Herbalife Nutrition pada harga murah juga dengan cara yang betul😍 Lagi best sebab ada lebih dari 7 special privilege yang saya dapat.

Alhamdulillah testimoni terkini saya sekarang dah berjaya turun 22kg kurus selepas bersalin anak ke-3.

>> Baca Kisah Saya Turun 22kg Kurus Selepas Bersalin Di Sini


BERI PELUANG KEDUA!

Jika anda pernah consume Herbalife Nutrition sebelum ini dengan cara dan cerita yang sama seperti saya dulu dan tak berkesan, saya nak jemput anda untuk beri peluang kedua kepada diri anda untuk start program coaching bersama saya. Saya akan bantu anda dengan cara yang betul, simple, sihat dan fun!😍

Herbalife Nutrition berkesan, jika anda ikut cara yang betul, ada coach dan ada mealplan yang betul 💪🏻

Nak lihat antara testimoni terkini peserta program coaching kami? Jom!🤗









Lihat lebih banyak testimoni Herbalife di sini


Haaaa bestkan! Anda nak start journey anda kurus dengan herbalife nutrition? Jom sertai program percubaan kami 21 coaching kurus online! 


Pendaftaran Intake Terbaru Sudah Dibuka!


PROJEK KURUS TAHUN 2023!

NEW YEAR NEW ME PROJECT

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!


FOLLOW INSTAGRAM : @azura_coach untuk update terkini

TELEGRAM CHANNEL: COACH AZURA

WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!






Disclaimer: 

Results tak tipikal. Berbeza setiap individu.
Produk tidak bertujuan untuk mecegah, merawat atau mengubati sebarang penyakit


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA