BELI HERBALIFE MURAH

Beli Herbalife Murah: Jangan Ulang Kesilapan Saya!


Ramai orang nak beli herbalife murah. Namun ramai yang buat silap bila hanya duk fokus pada harga herbalife murah sehingga tak nampak value lain yang sepatutnya anda dapat di sebalik harga herbalife yang anda bayar.


Dulu saya pernah buat silap yang sama. Hanya semata mata nak beli herbalife murah.



Jangan Ulang Kesilapan Saya!



Beli Herbalife Murah Di Platform Online Shopee/Lazada 


Ye betul saya pernah beli herbalife murah dekat sana. Namun terkejut sungguh masa produk herbalife sampai, saya tengok seal Formula 1 Shake tu dah terbuka. Tekstur shake tu pun lebih kasar dan paling tak best rasa dia pun berbeza. Confirm produk tiruan!


Herbalife Malaysia sendiri dah keluarkan kenyataan tentang produk tiruan. Boleh lihat kenyataan rasmi di bawah ye.




Klik di gambar untuk tulisan yang lebih jelas


Beli Herbalife Murah Tak Ada Coaching


Produk herbalife ni special sangat. Sepatutnya orang yang jual produk herbalife dekat anda guide dan bimbing anda sepenuhnya untuk dapat result yang best. Namun saya tak dapat semua ni bila beli herbalife murah di tempat yang salah. Memang susah sangat rasa bila ada soalan saya tak tahu nak tanya dekat siapa. Google google info je memang sangat ambil masa dan apabila macam macam pula info yang saya baca saya jadi lebih confuse! 😓



Beli Herbalife Murah Tak Ada Hasil 


Rugi sangat waktu saya beli herbalife murah, berat badan saya langsung tak turun. Saya jadi pelik kenapa ramai orang kata guna produk herbalife boleh turun 3kg, 5kg, 10kg. Sedangkan saya guna 3 bulan 1kg pun langsung tak turun turun! Frustnyaaaaa!!!


Namun segalanya berubah selepas saya jumpa program coaching kurus 21 hari yang dipanggil sebagai Cabaran Kurus Online. Eh rupa rupanya kita boleh beli herbalife murah dengan cara yang betul, ada coaching, ada guide dan bimbingan dari coach secara percuma dan yang bestnya Alhamdulillah saya dah turun total 22kg kurus selepas bersalin!


>> Laju laju beli herbalife murah dengan cara yang betul di sini!



Ramai peserta program coaching ini yang dah berjaya turun average 3-7kg dalam 1 musim. 


Jom kita tengok results yang paling hot bulan Ogos lepas!











Jika anda betul-betul serius nak beli Herbalife Nutrition untuk dapat hasil yang awesome, jom sertai saya dalam program Coaching Kurus 21 Hari kami! 

SERTAI PROGRAM CABARAN KURUS ONLINE



Apa Itu Program Cabaran Kurus Online?


Program intensif selama 21 hari untuk membantu anda MENURUNKAN BERAT BADAN dengan cara yang sihat hanya dari rumah sahaja! Wahhhhh!!!


Program ini akan membantu anda mendapatkan berat idaman anda sambil mengubah gaya hidup anda ke arah GAYA HIDUP YANG SIHAT. 



11 Servis Coaching Yang Ditawarkan Untuk Anda Sepanjang Program


👉Coaching harian

👉Guide cara makan & penyediaan 

👉Menyediakan MEAL PLAN TURUN BERAT BADAN selama 21 Hari

👉Makan 5-6  kali sehari

👉Wajib Makan Nasi

👉Sharing TIPS TURUN BERAT BADAN yang sahih

👉Topik Nutrisi & Pemakanan Sihat untuk TAMBAHAN ILMU

👉Shopping list sihat untuk mudah turun berat

👉Video / Guidane Home Base Workout (Buat senaman dari rumah je)

👉Personal coaching untuk soal jawab harian

👉E-book resepi sihat 21 hariuntuk anda amalkan sebagai gaya hidup sihat

Sertai Program 

Cabaran Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini


WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!





Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA