KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE NUTRITION

Betul Ke Boleh Kurus Selepas Bersalin Dengan Herbalife Nutrition?

Satu kerisauan para ibu nak kurus selepas bersalin. Bila pandang cermin rasa tak percaya diri, tak yakin diri, malu, penat, letih, emosi bercampur baur kan.

Nak kurus ramai pulak yang cakap tak payah diet diet nanti anak tak cukup susu. Tapi badan dah tak larat betul rasanya ni!😭😭😭

Ok jangan risau ye mommies, boleh sangat tau nak kurus selepas bersalin dengan Herbalife Nutrition walaupun sambil menyusukan anak. 


BETUL KE BOLEH KURUS SELEPAS

 BERSALIN DENGAN HERBALIFE

 NUTRITION???


Risau kan ye betul faham sebab anda nak invest money yang bukan kecik jumlahnya kan. Namun percayalah, investment anda untuk makanan sihat ni sangat berbaloi.


Tak percaya? 

Tak percaya takpe, buat je!!! 


Saya dulu pun tak percaya. Namun lepas tengok sendiri ramai ibu ibu yang boleh kurus selepas bersalin dengan Herbalife Nutrition, saya kata kat diri why not aku cuba. Tak cuba memang tak percaya and tak tahu lah kan.


Lepas join program coaching online Cabaran Kurus Online, saya happyyyy sangat boleh turun total 22kg kurus selepas bersalin dengan Herbalife Nutrition 😍😍😍


Yang bestnye, saya boleh enjoy makan nasi hari hari, saya tak lapar, tak kacau langsung susu untuk anak, syukur rezeki susu untuk anak ada and dapat share dekat sorang anak susuan lagi (anak kaklong saya) Alhamdulillah. Anak saya pun membesar elok sihat. 


Nak tengok lagi results ibu ibu lain yang dah berjaya kurus selepas bersalin dengan Herbalife Nutrition?

Jommm!

Syiro ibu 2 anak turun 15kg yeayyyy!!!



Angah mommy 3 anak amazing turun 17kg!!!



Nana ibu 3 anak turun 18kg kurus selepas bersalin!



Farah yang luarrrr biasa mommy 5 anak tau!! 5x kurus selepas bersalin dengan Herbalife Nutrition

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


So, nak kurus selepas bersalin dengan Herbalife Nutrition? Jommmm saya bantu! Produk Herbalife Nutrition ni bukan ubat kurus minum minum terus kurus tau. Perlu ada guide dari coach yang komited dan perlu ikut mealplan khas untuk ibu nak kurus selepas bersalin.


Saya serius nak bantu anda , ibu ibu yang dah penat buat diet kurus sorang sorang, dah letih buat diet tak makan nasi, dah makin hilang keyakinan diri bila orang asyik tanya pregnant lagi ke??? 


Jommmm enough is enough! Now is the best time! 

Jommm kita join program coaching saya, saya guide anda sampai jadi kurus selepas bersalin dengan Herbalife Nutrition!



PROGRAM KURUS SAMBIL ENJOY MAKAN NASI!

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini


WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!






 



Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA