3 SEBAB KENAPA SUSAH SANGAT NAK KURUS SELEPAS BERSALIN

Kurus Selepas Bersalin: Elakkan 3 Kesilapan Ini!

Struggle nak kurus selepas bersalin. Anak dah masuk umur 2 tahun pun masih tak kurus-kurus! Lagi-lagi part perut tu aduhhhh! Orang sampai dah tegur "eh pregnant lagi ke tu???"


Harini Coach Azura nak share 3 sebab kenapa ramai para ibu yang masih gagal nak kurus selepas bersalin.




1. Tak Ada BIG WHY Jelas Kenapa Nak Kurus Selepas Bersalin


Buat sebab diri sendiri. Jangan buat sebab orang lain. Memang susah nak konsisten kalau anda buat kerana orang lain.



2. Tak Sayang Diri Sendiri


Ramai ibu-ibu yang lupa nak sayang diri lepas bersalin, lepas ada anak. Anak dan suami diletakkan sebagai priority utama sampai lupa nak sayang diri. Kesihatan mental dan fizikal kita sangat penting ye ibu-ibu sekalian. Kena penuhkan tangki kasih sayang diri kita dulu, barulah kita boleh memberi kasih sayang kepada orang lain.



3. Tak Ada Coach


Buat diet kurus sendiri tanpa ilmu tanpa coach memang senang langgar dinding. Anda bazir masa dan tenaga bila terpaksa spend masa lebih buat kajian sendiri. Rugi! Ibu-ibu kan selalu sibuk. Pilih short cut yang bijak dengan mencari coach yang boleh bantu anda kurus selepas bersalin dengan mudah.



Saya Turun 22kg Kurus Selepas Bersalin




Dulu saya pun pernah buat 3 kesilapan ni. Penat cuba macam-macam cara diet nak kurus selepas bersalin namun semuanya gagal. 


Sampai 1 tahap saya jadi stress, rasa rendah diri, kemurungan, dan tak yakin diri nak bergaul dengan orang ramai. Nak keluar rumah pun malu! 


Sehinggalah saya berdoa "Ya Allah tunjukkan kat aku cara terbaik untuk aku nak kurus, yang sihat, yang selamat, yang tak ganggu pun susu untuk anak aku."



Allah Maha Baik. Saya sangat bersyukur jumpa Program Coaching Kurus 21 Hari Bersama Herbalife Nutrition yang sangat amazing! 



>> Baca Kisah Saya Berjaya Turun 22kg Kurus Selepas Bersalin Disini.



Sekarang saya serius dan excited nak bantu anda pulak, ibu-ibu yang dah penat struggle nak kurus selepas bersalin. Jommm cabar diri anda, anda boleh buat dan anda ada hak untuk jadi lebih sihat dan happy!



Antara testimoni terkini peserta program yang dah berjaya kurus selepas bersalin:

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻










PROGRAM KURUS SAMBIL ENJOY MAKAN NASI!

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini


WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA