DIET KURUS ENJOY MAKAN NASI SETIAP HARI!

Diet Kurus Mudah: 22 IDEA PINGGAN NASI SIHAT SAYA SENDIRI!

Nasi tak salah! Makan nasi bukan punca naik berat badan. Yang salah bila anda makan nasi dengan tabiat yang salah. Ketahui 6 Tabiat Makan Nasi Yang Menyebabkan Anda Gagal Diet Kurus di sini!

Saya Azura. Ibu 3 Anak. Saya enjoy makan nasi setiap hari masa diet kurus selepas bersalin. Alhamdulillah saya dah berjaya turun 22kg kurus selepas bersalin! 

Jom tengok antara 22 contoh pinggan makan nasi saya setiap hari di bawah!


22 IDEA PINGGAN NASI DIET KURUS SIHAT SAYA SENDIRI!


































































Alhamdulillah dengan enjoy makan nasi setiap hari, tak berlapar dan paling penting saya happy buat diet kurus ni, saya berjaya turun total 22kg kurus selepas bersalin tanpa mengganggu proses penyusuan anak saya Alhamdulillah.



Jika saya boleh lakukan, anda pun pasti boleh lakukan!


PROGRAM KURUS SAMBIL MAKAN NASI SETIAP HARI

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini



Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA