KESAN SAMPINGAN HERBALIFE: HERBALIFE NI BAHAYA KE?

Kesan Sampingan Herbalife


Sejak dua menjak ni, ramai pula yang bertanya saya apakah kesan sampingan herbalife? Saya dulu pun sama seperti anda, sebelum nekad dan buat keputusan nak guna Herbalife Nutrition untuk nak kurus, saya pun bertanya soalan yang sama, ada ke  kesan sampingan herbalife ni bila kita guna?


Okey untuk pengetahuan anda, Herbalife Nutrition ni bukan ubat kurus tau. Ia hanyalah makanan yang mengandungi nutrisi seimbang dan sesuai untuk semua orang termasuklah orang tua, kanak-kanak, ibu mengandung dan ibu menyusukan anak.


Waktu saya dapat tahu Herbalife Nutrition ni selamat untuk ibu mengandung dan kanak-kanak, saya terus yakin bahawa kesan sampingan Herbalife ni inshaaAllah takde yang buruk-buruk. Iyelah, kalau tak bagus takkan lah Herbalife Nutrition ni boleh bertahan di dunia selama 41 tahun dan sudah berada di 95 buah negara termasuk Korea dan Jepun kan!



Antara kesan sampingan herbalife yang saya sendiri alami adalah:



#1 Saya berjaya turun 22kg kurus selepas bersalin!



Best sangat kesan sampingan herbalife ni sebab saya sendiri tak pernah terfikir saya boleh dapat berat badan zaman study dulu selepas saya ada anak tiga!🤩 Alhamdulillah saya dah berjaya turun 22kg kurus selepas bersalin!



#2 Keyakinan diri meningkat, emosi lebih gembira dan positif


Setujukan bila saya katakan wanita pasti akan rasa kurang yakin diri bila mempunyai berat badan berlebihan? Bila cuba satu baju rasa ketat, cuba baju lain rase baju tu kecik, sedangkan hakikat sebenar kite yang makin membesar! 



#3 Tahap kesihatan semakin meningkat


Dulu saya cepat sangat penat, letih, lesu, mengantuk dan macam-macam lagi masalah kesihatan di usia muda. Namun Alhamdulillah selepas konsisten mengamalkan Herbalife Nutrition, mengubah tabiat pemakanan saya kepada yang lebih sihat dan seimbang serta mengamalkan gaya hidup yang aktif, saya dapat rasakan energy level saya semakin meningkat, saya selalu bertenaga dan cergas, banyak masalah kesihatan yang semakin baik, dan sebagai seorang ibu anak tiga, saya rasa sangat bertenaga sepanjang hari!💪🏻




#4 Terpaksa shopping banyak baju baru!


Haaa kesan sampingan herbalife yang ni saya suka!!! Hehe wanita dan shopping 🛍 berpisah tiada kan! Best sangat dapat pakai baju size anak dara dulu-dulu dan lebih mudah nak pilih baju.  Walaupun beli di online Alhamdulillah takde masalah ‘baju kecik’ bila sampai di tangan hehehe.


Banyak lagi kesan sampingan herbalife ni sebenarnya dekat saya. Kalau kesannya negatif, mustahil saya nak setia dan konsisten nak ambil herbalife nutrition ni sejak tahun 2011 hingga sekarang kan!


Jom kita baca sendiri kesan sampingan herbalife kepada ramai peserta Program Coaching 21 Kurus Online di bawah ini pula!








Haaaa bestkan! Anda nak lihat sendiri kesan sampingan herbalife kepada diri anda sendiri pula? Jom sertai program percubaan kami 21 coaching kurus online! 


Pendaftaran Intake Terbaru Sudah Dibuka!


PROJEK KORBAN LEMAK

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA