Kesan Sampingan Herbalife

Bismillah..

Cuba korang fikir, renung dan nilai..kalau kita makan makanan segera yang femes tu... akan ada tak kesan sampingan? Ya, dah tentu! Setuju tak dengan aku? Kesan sampingan dia adalah akan membuat kita tambah berat badan dan membuat kita gemuk!


So, macam mana pulak dengan kesan sampingan Herbalife???Okies, kalau anda adalah seseorang yang menggunakan Herbalife untuk mengurangkan berat badan, sama macam aku...walaupun setakat ni aku hanya kehilangan 6.5kg (on the way nak lose 3.5kg lagi)... Aku dah mula kena tukar almari pakaian aku. Dah banyak baju/seluar/baju kurung aku yang besar yang dah tak selesa lagi aku nak pakai. Even raya ni pun aku kena ambil ukuran baru untuk tempah baju raya aku.. 

Kesan-kesan sampingan yang lain ialah aku dah jarang-jarang belanjakan duit untuk jumpa doktor, sebabnya macam dah lama jugak tak sakit (demam, selesama, migrain etc.) Alhamdulillah. Terima Kasih Allah, Terima Kasih Herbalife!
 
Kesimpulannya, bagi aku, Herbalife memang bagi kesan-kesan sampingan yang sangat baik. Atau mungkin korang tahu apa-apa kesan sampingan yang buruk?Hope korang boleh share dengan aku kalau ada ye!

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA