HERBALIFE TEA : KENALI 2 JENIS HERBALIFE TEA

Herbalife Tea : Herbalife Tea Mix & NRG Tea

Bismillah

Herbalife Tea adalah salah satu produk utama Herbalife. Untuk anda yang masih mencari-cari info mengenai Herbalife Tea, dekat sini ada jawapannya, in shaa Allah :)

Dulu, saya selalu rasa letih, lesu dan cepat mengantuk baik di ofis mahu pun di rumah. Baru pukul 10 pagi dah menguap lebih 10 kali. Susah nak fokus pada kerja bila kita mengantuk ni. Kerja yang sepatutnya boleh siap dalam masa 30 minit, boleh mengambil masa sehingga 1 jam bila kita mengantuk dan tak boleh fokus.

Waktu perjalanan yang panjang apabila balik ke kampung pun sama. Risaunya lah hati ni bila suami yang memandu di sebelah asyik menguap. Kereta pun kadang-kadang bergerak macam ular. Ke kiri ke kanan. Na'uzubillah! 

Alhamdulillah, selepas saya guna Herbalife Tea, saya lebih bertenaga sepanjang hari, tak mudah penat, letih dan mengantuk pada waktu siang. Dengan Herbalife Tea jugak, saya berjaya turun 2kg dalam masa 5 hari! Tapi, bukan hanya dengan Herbalife Tea semata ye..Sebab Herbalife Tea hanya membantu 20% untuk turunkan berat badan.


Di Malaysia, ada 2 jenis Herbalife Tea.

1) Herbalife Tea Mix

Herbalife Tea Mix ni ada 2 perisa: Lemon@Original dan Peach. Lemon ada pilihan 50g atau 100g. Sementara untuk perisa Peach ada yang 100g sahaja. Kebaikan utama Herbalife Tea Mix ialah ianya membantu 20% dalam penurunan berat badan. Anda boleh ketahui lebih banyak kelebihannya di sini.

Herbalife Tea Mix Lemon rasanya seperti ala-ala lemon tea. Kalau dibancuh dengan air sejuk dan ditambah ais, mesti terasa macam tengah minum ice lemon tea! :) Untuk penggemar rasa manis buah, bolehlah mencuba Herbalife Tea perisa Peach. 

Herbalife Tea ni boleh dibancuh dengan air sejuk dan air panas mahupun air suam. Personally, waktu pagi saya suka bancuh Herbalife Tea panas atau suam. Dan apabila waktu tengahari yang panas, saya suka bancuh Herbalife Tea sejuk-sejuk! Hilang rasanya dahaga dan rasa letih di waktu tengahari.

2) Herbalife NRG Tea

Herbalife Tea NRG ni hanya didatangkan dengan 1 pilihan perisa dengan kuantiti seberat 60g sebotol. Kebaikan NRG Tea ialah ia boleh membantu meningkatkan tenaga dan menambahkan kecergasan minda. Biasanya, bila dalam perjalanan pulang ke kampung, saya gemar bancuh Herbalife Tea NRG untuk membantu saya dan suami kekal cergas sepanjang perjalanan tanpa rasa mengantuk. 

Rasanya tidak jauh berbeza dari rasa Herbalife Tea Mix perisa Lemon. Juga boleh dibancuh panas, suam atau sejuk. Anda boleh dapatkan lebih banyak penerangan tentang Herbalife Tea NRG di sini.

Jika anda masih tidak pasti Herbalife Tea yang mana yang sesuai untuk keperluan anda, anda boleh hubungi saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau  +6016-253 6887 (Whatsapp/Telegram).


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 



Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA