Produk Herbalife: NRG Tea

Bismillah.

Produk Herbalife Terbaru - Pengalaman Aku Dengan NRG Tea

Aduh, letihnya hari ni! Disebabkan banyak aktiviti yang aku buat hari ni, end-up aku rasa letih giler! Sambil duduk-duduk rehat, baru terfikir, baik aku minum NRG Tea lah! :)

NRG Tea (Nature's Raw Guarana Tea)

Kenapa Produk Herbalife NRG Tea?

Haa, mesti korang nak tahu kenapa dalam banyak-banyak produk Herbalife, aku pilih minum NRG Tea masa tengah letih giler tu kan? Ok, sebabnya, NRG Tea ni mengandungi guarana. Apa benda lah ek guarana ni? Ok, guarana ni ialah biji kuno dari Amazon yang mempunyai ciri-ciri yang sama dengan kafien untuk meningkatkan tahap tenaga secara semula jadi, disamping membantu menambahkan kecergasan minda.

Manfaat Utama Biji Guarana

- Membantu meningkatkan tahap tenaga anda
- Membantu menambahkan kecergasan minda
- Boleh minum panas atau sejuk

Kalau korang nak tahu lagi, guarana ni jugak dah digunakan berzaman-zaman dulu lagi oleh kaum India Amazon untuk kualiti peningkatan kecergasan dan kesegarannya. Sekarang ni pulak, kat Brazil, diorang gunakan Guarana untuk ditambahkan ke dalam minuman ringan untuk memberi rasa bertenaga semula jadi. Pendek kata, NRG Tea kita ni boleh membantu tubuh mencapai dan mengekalkan tahap tenaga yang bagus. 

NRG Tea ni adalah produk Herbalife terbaru yang dilancarkan pada bulan Mei yang lalu. Masih fresh! Hot from oven ;p Kalau korang nak tahu bagaimana rasa NRG Tea ni dan ingin mendapatkan info lebih lanjut tentang produk Herbalife yang lain, bolehlah email kat azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887. Ajukan sebarang pertanyaan anda sekarang!

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA