3 SALAH FAHAM TENTANG HERBALIFE

3 Salah Faham Tentang Herbalife

Sebagai pengguna Herbalife selama 13 tahun, saya selalu dengar beberapa salah faham yang sering dikaitkan dengan produk ini. Jom kita betulkan tanggapan ni supaya lebih ramai faham tentang Herbalife!




Salah Faham #1: Herbalife Ubat Kurus





Ramai yang fikir Herbalife ni macam “ubat kurus”. Tapi sebenarnya, Herbalife bukan ubat! Ia adalah makanan gantian yang sihat dan penuh nutrisi. Herbalife ni sesuai untuk sesiapa yang nak sihat dan nak cukupkan nutrisi harian mereka. Anak-anak saya pun ambil Herbalife setiap hari sebagai sarapan, sebab saya tahu ia memberikan nutrisi lengkap yang baik untuk mereka. Herbalife bantu kita rasa bertenaga dan sihat, bukan semata-mata untuk kurus je.




Salah Faham #2: Herbalife Mahal



Ada yang kata Herbalife mahal, tapi kalau difikirkan, apa yang kita dapat tu jauh lebih bernilai. Bagi saya, kesihatan adalah pelaburan terbaik. Herbalife bukan sahaja bantu saya rasa lebih sihat, tapi juga lebih bertenaga setiap hari. Bila kita bandingkan dengan makanan segera atau snek yang kurang sihat, Herbalife adalah pilihan yang lebih berbaloi. Jadi, sebenarnya ia tak mahal – ia worth it!




Salah Faham #3: Berhenti Makan Herbalife, Confirm Naik Berat Balik



Ramai juga yang percaya, kalau berhenti Herbalife, berat mesti naik balik. Sebenarnya, kalau kita dah berhenti Herbalife tapi makan tak ingat dunia, memanglah berat naik! Even masa tengah amalkan Herbalife pun boleh je terjadi berat badan kita naik. Semuanya soal kalori. Makan lebih kalori dari apa yang badan perlu, tetaplah akan naik berat badan, walaupun makanan tu makanan yang sihat. Herbalife membantu kita bina tabiat makan yang lebih sihat, tapi kalau kita kembali ke gaya makan tak sihat, berat akan naik semula. Ia sama dengan mana-mana program pemakanan yang lain – konsisten dan pilih pemakanan sihat, dan anda akan dapat hasil yang berpanjangan.



Kesimpulan


Nak mula Herbalife? Pastikan anda guna cara yang betul – ada coach, program, dan meal plan yang sesuai. Dengan cara yang betul, barulah Herbalife ni berkesan dan berbaloi. Kesihatan kita berharga, jadi buatlah pilihan yang terbaik! 💚


Produk Herbalife memang bagus, terbukti berhasil, namun, trust me, anda takkan berjaya kurus kalau anda consume produk Herbalife tanpa proper coaching dan bimbingan yang betul. 


>> Baca kat sini kisah saya beli produk Herbalife tanpa guidance dan coaching 13 tahun yang lepas.



Sebab tu lah dalam program coaching Cabaran Kurus Online kami, anda akan diberikan guideline secara percuma untuk anda yang dapatkan produk Herbalife daripada saya 😍




Set Kurus Herbalife yang mana bagus untuk saya nak mula ye?



Anda boleh whatsapp saya sekarang untuk ketahui info lengkap tentang produk Herbalife yang mana yang bagus untuk anda yang baru nak mula consume Herbalife.


WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!


PENTING: Pastikan anda beli produk Herbalife dari coach yang komited supaya anda dapat hasil dan result yang betul.



Jom tengok testimoni terkini peserta program coaching kami!








PROGRAM KURUS DENGAN ILMU SECARA SIHAT DENGAN HERBALIFE!

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

Jom Join Intake Terbaru!


Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!


FOLLOW INSTAGRAM : @azura_coach untuk update terkini

TELEGRAM CHANNEL: COACH AZURA

WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!

Comments

Popular posts from this blog

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE SHAKE: MITOS JE TU!