Herbalife Side Effect

Bismillah...

Ramai orang  selalu tanya kat saya, "Herbalife ni ada side effect tak?".
Jawapan yang selalu saya jawab, "Ya".

Lepas tu, mesti diorang akan tanya "Apa side effect Herbalife?"
Salah satu jawapan favourite saya ialah.."Anda perlu tukar almari pakaian anda!"

Tak percaya? Cuba tengok result yang Farah dah dapat kat bawah ni :

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.

Farah baru guna produk selama 7 minggu. Tapi Alhamdulillah masalah period Farah dah improve dan seluar semua dah longgar! Mungkin 7 minggu seterusnya, Farah perlu tukar keseluruhan almari pakaian beliau! :)

Apa kata anda kenali lebih lanjut tentang saya dan bagaimana saya dapat membantu anda untuk mendapat kesan sampingan Herbalife yang sama seperti Farah? Request e-book saya sekarang di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887. :)

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA