BELI HERBALIFE: FIKIR DAHULU SEBELUM MEMBELI

Beli Herbalife: Pastikan Ada Coach

Bismillah

Pernah tak anda dengar orang cakap pada anda "Herbalife ni tak baguslah..saya dah pernah guna, tapi tak turun pun". Ada juga yang bila dengar je Herbalife, terus tukar topik lain. Katanya tak percaya dengan 'ubat kurus'. Mungkin ada kisah mereka dengan Herbalife yang mengecewakan sebelum ini. Hmm..kasihan pun ada, bila yang menolak ni adalah mereka yang masih belum jumpa jalan penyelesaian untuk turunkan berat badan mereka.

Tapi, pelik juga ya..kenapa saya, suami saya, kaklong saya dan ramai lagi coachee saya yang dah berjaya turunkan berat badan dengan Herbalife? Mungkin 1 perbezaan antara kami dengan mereka yang gagal ialah KAMI SERIUS!



Daripada pengalaman saya selama hampir 3 tahun bersama Herbalife, kebanyakan orang yang tidak dapat result adalah orang yang beli herbalife daripada Pengedar Herbalife yang tak serius..Ataupun mereka sendiri TAK SERIUS.

Bagi mereka yang beli herbalife dari pengedar herbalife yang tak serius, ini adalah golongan yang hanya nak beli herbalife dengan harga murah. Memang melambak-lambak website dan pengedar herbalife di luar sana yang menawarkan harga yang sangat murah. Diskaun 50% pun ada tanpa perlu mendaftar sebagai ahli. Tapi, apa yang pasti, bab COACHING memang diabaikan. Tiada siapa yang mengajar cara yang betul gunakan produk, tiada follow up, tiada siapa yang ambil peduli orang yang beli produk tu dapat result ataupun tidak. Dan lebih teruk lagi, anda yakin ke orang yang jual produk herbalife murah tu PERNAH GUNA PRODUK?

Sebab tu ramaiiii sangat yang contact saya bertanya bagaimana cara yang betul gunakan produk.Ini contoh pertama orang yang beli herbalife dari pengedar yang tak serius:


Pengedar herbalife yang serius sepatutnya tahu apa fungsi setiap produk dan akan berusaha untuk menjawab setiap soalan coachee. Contoh kedua:

Ada juga yang beli herbalife daripada ahli keluarga terdekat, pastinya dengan harga yang lebih murah. Tapi keburukannya ahli keluarga itu sendiri mungkin tak serius gunakan produk. Jadi macam mana dia nak ajar kita cara yang betul untuk guna produk sampai dapat result. Macam contoh di atas, dah guna produk selama 3 minggu pun masih tiada sebarang perubahan. Rugi je beli herbalife murah tapi tak dapat result.


Masa beli herbalife murah, memang seronok. Tapi, bila dah tak dapat result yang diidamkan, mulalah salahkan produk herbalife.. Katanya produk ni tak baguslah, tak berkesan lah.. Ataupun salahkan pengedar..Orang yang jual tu tak ajar saya lah..orang tu macam banyak tak tahu je..Pengedar herbalife dulu tu dah tak jual produk..Dah lost contact..Macam-macam alasan lagi.

Saya adalah pengedar herbalife YANG SERIUS. Dan saya hanya mencari orang yang BETUL-BETUL SERIUS sahaja. Saya coach herbalife. Bukan jurujual. Saya coach yang ingin membantu anda untuk mendapatkan hasil yang sama seperti saya.

Jadi, kepada anda yang ingin beli herbalife, carilah coach yang SERIUS. Produk herbalife boleh dicari, tapi coach yang bagus susah nak cari. 

>> Saya coach herbalife yang serius. Hubungi saya untuk beli herbalife dan saya akan bantu anda sepenuhnya!


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA