Herbalife E-Book Saya: Ketahui Bagaimana Hilangkan 2kg Dalam Masa 5 Hari Tanpa Senaman

Bismillah.

Awak makan nasi tak?

Setiap kali aku ada peluang nak share cerita aku turun berat badan dengan Herbalife, ada satu soalan femes yang orang selalu tanya kat aku, "Awak makan nasi tak masa ambik Herbalife?" Jawapan femes aku balik kat diorang "Ambik je, sebab nasi memang favourite saya! Mana tahan kalau tak boleh makan nasi langsung!" To be honest, salah satu faktor kenapa aku pilih Herbalife untuk turunkan berat badan dengan cara yang sihat dan selamat sebab faktor ni lah. Still boleh enjoy makan nasi. Bagi aku, sangat tak sihat kalau diet tu suruh aku jangan makan nasi at all! Erkkkk, mane boleh tahan weh! Kalau ade cara diet yang suruh aku banned nasik ni, awal-awal lagi aku akan reject! 

Nasi bukan punca naik berat badan!

Ramai orang salah anggap tentang nasi. Kesian nasi, tak bersalah pun dengan punca kenapa kita jadi gemuk. Ade yang cakap, "Saya tak makan nasi pun seminggu, tapi peliklah, berat badan saya langsung tak turun-turun!" Tu sebabnya penting untuk kita ade knowledge sebelum kita start program turun berat badan dengan apa cara sekali pun. Knowledge is power! Bukan nasi yang buat kita gemuk. Salah satu faktor penting untuk berjaya turun berat badan ialah kena kaji dulu, belajar dulu cara macam mana yang paling sesuai dengan diri kita, selamat ke tak, sihat ke tak, mudah tak nak follow dan berbaloi-baloi ke tak dengan harga yang perlu kita bayar nanti. Skip makan sangat-sangat tak dibenarkan kalau nak turun berat badan dengan cara yang sihat!

Susah tak nak turun berat badan?

Ramai orang gagal turunkan berat badan sebab mereka tak tahu cara yang betul nak kurangkan berat badan dan dapatkan berat badan yang ideal. Ramai yang berpendapat nak kurus ni susah, mencabar dan sangat menyeksakan! Sebab tu ramai sangat orang kat luar sana tak mahu berubah, takut nak berubah, dan tak kan berubah! Kalau lah mereka tau cara yang sebenarnya kan bagus... Tak perlulah sampai ikat perut, tahan lapar gila-gila sampai orang sebelah pun boleh dengar dah bunyi perut 'kruk krak kruk krak' erk ade ke bunyi perut macam tu, ok abaikan! Korang perlu belajar kenal pasti dulu apa punca rasa lapar tu, cara-cara nak elakkan dan atasi rasa tu, so dapatlah kita avoid, kan senang? :)

Bagaimana saya berjaya turun berat badan dengan mudah?

Sebelum aku decide nak mulakan program pengurusan berat badan, aku dah lalui macam-macam kesusahan. Aku dah cuba pelbagai program diet, tapi tak de pun yang berhasil. (pelbagai ke ek, rasa takdelah banyak sangat..aku dah cuba tak ambil nasi, 5hari je leh tahan! aku dah cuba cut quantity makanan aku, cuba exercise seminggu 2kali..tu je kot.aku tak pernah cuba produk lain sebab tak yakin dengan keselamatan penggunaan produk diorang!) Korang boleh baca sendiri pengalaman aku kat e-book ni sebab dalam e-book ni aku dah share semua kisah aku sebelum menggunakan Herbalife, dan perubahan-perubahan positif aku setelah menggunakan Herbalife. Alhamdulillah, aku bersyukur sangat Allah jumpa kan aku dengan Herbalife, dapat nikmat kesihatan yang lebih baik dan aku nak bantu lebih ramai orang dapat kesan dan nikmat kesihatan yang sama macam aku! Insha Allah!

Siapa yang patut dapatkan e-book ini?

E-book ni PERCUMA!.....yaaaa, PERCUMA.....TAPI, percuma untuk sesiapa yang berminat nak cari seorang 'coach' peribadi untuk turunkan berat badan. Golongan yang dijamin 100% TAK TERMASUK dalam kategori ini ialah:

     1) Anda sudah mempunyai seorang 'coach'.
     2) Anda sudah penjadi Pengedar Herbalife.

Bagaimana nak dapatkan e-book ini?

Saya lebih suka untuk berhubung secara langsung dengan sesiapa yang ingin dapatkan e-book percuma ini. Anda boleh tinggalkan nama dan email address anda di dalam kotak merah sebelah kanan dan klik 'Download Sekarang' untuk dapatkan e-book percuma anda. Ataupun, apa kata anda hantar email kepada saya, perkenalkan diri anda supaya saya boleh kenal anda dengan lebih lanjut. Saya akan berikan khidmat nasihat percuma untuk anda jika anda download e-book percuma ini sekarang!

Email saya:
azurafirdaus.hn@gmail.com 

atau 

whatsapp saya: 
 +6016-253 6887


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.



Testimonial Mengenai E-Book Ini:
  • Saya dah bace dah e book " ketahui bagaimana hilangkan 2 kg dalam masa 5 hari tanpa senaman " yang akak bagi tu. sgt impressive dan motivated. saya nak jadi mcm akak lah.fighting!! - Nadia
  • Salam zura, saya dah baca e-book tu...rasa semangat pulak baca ebook tu 
    - Ilyana

  • E book yg menarik dan tertarik utk di baca. Mudah di fahami, ringkas tetapi padat dgn isi kandungan yg sgt realistik dan hampir dgn pembaca..
    sgt encouraging- menghantar signal dgn pantas utk sy bertindak memulakan langkah pengurusan badan secara sihat sekarang! - Baizura

  • Hai zura, terima kasih atas e book tu, saya dah baca buku tu, byk informasi yang saya dapat pasal herbalife..teruja nak mencuba product ni sbb saya pon selalu letih dan mengantuk kat opis, hope zura dapat jadi coach saya. kalau ada member nak tau sal product ni saya bg tau zura..thanks - Muhammad
  • Salam zura...alhamdulillah akhirnye dapat gak aku bace e-book ko...sangat bangga ngan ko wei...bagus la ko boleh hasilkan benda baru and your e-book sangat berkeyakinan...tabik betol ngan kwn aku nie... - Aida
  • Simple n mudah faham..best part yg kat 'hampir setiap pakaian yang tersimpan dalam almari dulu sudah muat dipakai!' memang betul2 buat saya excited nk tau sbb kat umah byk gak baju dh x muat. - Fiza

  • Wah!Bagusnya..family saya pon minum herbalife tu juga.. apapun, isi yang  menarik!! - Miezan

  • salam zura, saya dah baca awak punya e book, any way awak punye cerita mmg best, saya pon nak turun berat badan tp kadang teringin gak nak mkn nasi. lepas bace awak punya e book baru saya tau ada cara lain utuk berdiet tp boleh makan nasik lagi.. suka2..saya dah bagi info pasal diri saya tu.xsabar nak guna product ni..heee - Nora

  • Azura, Good!I really like how u consult me..I berminat untuk join dan jadi member you. I believe in you.. - Siti 
  •  Akak da bace and menarik and tertarik! - Ros




Comments

  1. saya nak turunkan berat badan apa yang perlu saya ambil dulu buat permulaan. Dan saya masih menyusu baby yang kini mencecah 1yr 3 mth, apakah apabila saya mengabil produk ini berat baby akan menurun juga? email ke chky_cheeky@yahoo.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA