BELI HERBALIFE: PERKARA YANG ANDA PERLU TAHU!

Beli Herbalife: Pengalaman Saya

Bismillah.

Sebelum saya beli herbalife, banyak faktor yang saya ambil kira. Antaranya tentang harga herbalife, herbalife berkesan ke tak, selamat ke tak herbalife ni dan ada apa-apa kesan sampingan tak..


Lepas saya yakin Herbalife ni selamat, (sebab ibu mengandung dan baby pun boleh guna), faktor utama yang saya ambil kira ialah harga. Saya nak beli herbalife dengan harga yang murah! Siapalah yang tak nak kan kalau ada orang yang jual produk yang sama..tapi dengan harga yang lebih murah berbanding orang lain? Betul tak? 


Beli Herbalife Tak Ada Coach?

Waktu tu, saya tak ambil kira langsung tentang coach! Saya fikir, "Ala, kat botol tu mesti ada tulis cara nak guna produk kan..Lagi pun, kat Internet ade..melambak orang cerita pasal Herbalife..Mesti boleh cari lah macam mana nak guna produk!"

So, saya pun dengan bahagianya beli herbalife daripada kawan kepada kawan saya. Memang tak kenal pun sape orang tu..memang tak pernah communicate pun dan tanya-tanya pasal produk, cara nak guna, tips etc.. 

Saya just tanya kawan-kawan..dan banyak tanya kat Mr.Google..buat-buat pandai je baca banyak-banyak blog..compare contrast..cara mana paling best nak ikut..memang bazir masa banyak betul! End up lepas 3 bulan guna 3 botol F1...TAKDE RESULT PON!! *Padan muke!*


Bila saya beli herbalife dengan harga murah, SAYA DAPAT:

1) Jimat duit, tak perlu bayar lebih, tak perlu jadi ahli.

Bila saya beli herbalife dengan harga murah, SAYA RUGI:

1) Rugi masa untuk cari cara yang betul guna produk, tips, etc
2) Rugi duit beli dengan harga murah, tapi tak de result!



Bila dah takde result, agak-agak saya nak kena tanya siapa kenapa tak dapat result? Saya tak ada coach. So tak boleh tanya coach. Sukatan nak bancuh shake pun saya tengok kat botol je. So, logiknya saya kena tanya kat botol tu la kan kenapa saya tak dapat result??? *Kalau botol tu menjawab, pengsan!*

Alhamdulillah lepas saya cari seorang coach, sign up sebagai ahli herbalife dengan coach saya, barulah best! Dapat turun 2kg dalam masa 5 hari! :) Boleh baca pengalaman saya kat sini.

Beli Herbalife: Kepentingan Coach!


Sebab tu lah saya nak tekan kan sangat-sangat kat sini kepentingan coach! Sebelum beli herbalife, tolonglah pastikan pengedar Herbalife tu boleh jadi Herbalife coach yang terbaik untuk korang! Sebab, orang yang jual produk Herbalife kat korang, bertanggungjawab sepenuhnya, 100% untuk guide korang, coach korang sampailah korang dapat result yang korang nak. Kalau korang ada masalah, nak tanya tips, nak tanya pendapat, nak bincang kenapa berat tak turun, nak mengadu kawan-kawan ejek..jadi demotivated..nak  kan semangat balik..semua tu korang boleh refer dekat coach korang! Memang tanggungjawab dia untuk coach korang sampailah korang dapat result!

Jangan buat silap macam saya, hanya semata nak kan harga murah, saya bazir masa..bazir duit..takde coach..takde result. Rugi!!!


Jadi Ahli Herbalife, Wajib Jual Produk Ke?

Tak salah berbelanja lebih jika kita betul-betul nak kan yang terbaik untuk diri kita. Jangan risau, kalau jadi ahli Herbalife, TAK WAJIB untuk buat bisnes Herbalife. Ramai sangat yang takut jadi ahli sebab takut kena jual produk jugak. No no no.....hal ni tak ada dalam herbalife ye!

So, sesiapa yang nak beli herbalife, boleh hubungi saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887 sekarang!


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

  1. Terima kasih untuk informasi pentingnya coach

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA