Pengedar Herbalife: Kenali Saya

Bismillah.

Pengedar Herbalife Azura Awal


Dulu, saya hanya seorang pengguna Herbalife. Saya beli produk untuk kegunaan sendiri dan keluarga. Walaupun selepas menjadi ahli a.ka. Pengedar Herbalife, tak pernah terlintas pun nak serius dalam bisnes Herbalife. Tapi, setelah saya berjaya turunkan 2kg dalam masa 5 hari dan pelbagai lagi perubahan positif yang telah dialami oleh keluarga dan saya, Alhamdulillah, Allah berikan petunjuk kepada saya untuk bantu lebih ramai orang diluar sana yang perlu berubah untuk jadi lebih sihat, bertenaga dan bergaya! ;) Saya bersedia menjadi pengedar herbalife dan coach terbaik untuk anda!

Adakah anda sedang mencari-cari cara yang sihat, mudah dan selamat untuk turunkan berat badan? Anda pernah dengar tentang Herbalife? Tapi anda tidak tahu bagaimana nak dapatkan produk Herbalife?Anda nak cuba menggunakan produk Herbalife tetapi anda masih tak yakin dan ragu-ragu? Anda boleh hubungi saya, Pengedar Herbalife, sekarang di 016-2536887 (Whatsapp sahaja) atau emailkan pertanyaan anda ke azurafirdaus.hn@gmail.com  dan dapatkan analisa kesihatan percuma anda sekarang!

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA