Produk Herbalife

Bismillah.

Antara soalan favourite yang orang selalu email kat saya tentang Herbalife ialah "Produk Herbalife yang mana yang sesuai untuk saya?" Jangan risau, insha Allah saya boleh membantu anda. 

Kenapa anda nak gunakan produk Herbalife?

Setiap orang mempunyai tujuan berbeza bila decide nak guna produk Herbalife. Ada yang nak turun berat badan, ada yang nak reshape, ada yang nak both turun berat badan + reshape, dan ada juga yang nak improve masalah kesihatan. Untuk permulaan, sebelum saya recommend produk Herbalife mana yang sesuai dengan kehendak anda, saya akan sediakan analisis kesihatan percuma untuk anda serta penerangan tentang beberapa perubahan yang perlu anda lakukan untuk turun berat badan, reshape dan maintain berat badan anda selama-lamanya.

Produk Herbalife: Betul-betul Berkesan Ke?

Sebelum mula gunakan produk Herbalife, saya memang ragu-ragu. *Boleh ke turun berat badan ni? Selamat ke produk ni? Ada kesan sampingan tak? Dan macam-macam lagi persoalan yang timbul dalam kepala tentang keberkesanan produk Herbalife ni. Tapi waktu tu, ada dua je faktor utama yang membuatkan saya yakin produk Herbalife ni selamat iaitu:
  1. Produk Herbalife ni selamat digunakan untuk ibu mengandung.
  2. Produk Herbalife ni juga selamat diambil oleh kanak-kanak.

Bagi saya simple je, tak perlu fikir terlalu banyak. Kalau dua golongan ni selamat guna, takkan lah produk Herbalife ni merbahaya untuk saya pulak! Betul tak? Alah, kalau kita tengah beratur nak beli McD ke, KFC ke, pernah tak kita pergi tanya cashier tu "McD/KFC ni selamat tak untuk dimakan? Ada side effect tak?" Gerenti takde siapa pernah buat macam tu kan? Kalau ada, meh share cerita experience korang, apa yang cashier tu jawab lepas korang tanya soalan tu. ;)

Capai berat ideal dengan produk Herbalife

Alhamdulillah, saya dah berjaya capai berat badan yang ideal dengan produk Herbalife. Produk Herbalife ni hanya akan berkesan jika anda betul-betul berusaha gunakan produk dengan betul, bersungguh-sungguh, sabar, disiplin dan fokus. Kalau setakat hangat-hangat tahi ayam, guna produk main-main, sekadar cuba 2-3 hari kemudian stop, memang produk Herbalife takkan berkesan untuk anda. Orang yang nak berjaya perlu berusaha bersungguh-sungguh. Orang yang gagal adalah orang yang banyak memberi ALASAN!

Anda bila lagi? Anda boleh hubungi saya sekarang di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887 jika anda berminat nak tahu lebih lanjut tentang produk Herbalife. Saya ada hadiah percuma untuk anda yang menghubungi saya, e-book saya. Melalui e-book ini, anda boleh ketahui lebih lanjut bagaimana produk herbalife telah membantu saya turunkan berat badan dan jadi lebih sihat. Mungkin kisah saya boleh menjadi pendorong anda untuk lakukan perubahan, manalah tahu kan? :)

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA