Adakah Produk Herbalife Selamat??

Bismillah..

Kali ni, aku nak share jugak lagi satu favourite question yang selalu ditanya pada aku..
"Selamat ke Herbalife ni kalau saya guna? Boleh percaya ke? Macam mana awak yakin nak guna produk ni?"

Okies, nak tahu anda selamat ke tak untuk guna produk Herbalife ni, jom check list kat bawah ni..
Kalau anda termasuk dalam kategori dibawah, anda selamat untuk menggunakan Herbalife..

Jom cuba try test check! (^_^) :
  1. Lelaki/Perempuan
  2. Umur: Tiada had
  3. Kanak-kanak/remaja/dewasa/warga emas
  4. Bujang/Berkahwin
  5. Ibu mengandung
  6. Ibu yang sedang menyusukan bayi
Kalau orang tanya aku, kenapa yakin nak guna Herbalife, jawapan aku senang je..

Bila aku tau produk Herbalife ni selamat untuk ibu mengandung, aku terus yakin yang aku memang, insya Allah selamat guna produk ni..sebabnya kita semua sedia maklum kan, ibu mengandung ni sangat lah kena jaga makan, tak boleh makan sebarangan..so sedangkan golongan yang sangat dijaga tentang pemakanan ni pun boleh ambil Herbalife, apa lagi la aku yang tak pregnant ni.. 

Dan lagi 1 sebab kenapa aku berani cuba Herbalife, sebab coach aku bagitahu masa mula-mula aku tanya dia pasal Herbalife.. Dia cakap aku still boleh enjoy makan nasi waktu lunch..ni pun faktor penting jugak, yela favourite tu nasi! Mana sanggup nak tahan kalau tak boleh makan nasi..I just love rice!

Anda pulak macam mana? Masih ragu-ragu tentang keselamatan produk Herbalife? Email saya kalau anda masih kurang yakin dan ceritakan apa saja kerisauan anda pada saya.. Insya Allah saya akan membantu anda sebaiknya.. azurafirdaus.hn@gmail.com Jangan lupa FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA