BELI HERBALIFE MURAH

Beli Herbalife Murah: Elak Buat Kesilapan Saya!

*Produk tidak bertujuan untuk mencegah, merawat atau mengubati sebarang penyakit


12 tahun yang lepas, saya Google cari cara turun berat badan yang sihat dan selamat. Saya takut sangat nak makan produk kurus ubat kurus sebarangan. Sebab arwah ayah saya meninggal akibat serangan jantung. Jadi kira macam wake up call lah untuk saya start jaga makan.


Herbalife Selamat Untuk Kanak-Kanak dan Ibu Mengandung


Waktu tu lah saya jumpa info tentang Herbalife. Herbalife selamat untuk kanak-kanak dan ibu mengandung. Info ni yang buat saya confident untuk pilih Herbalife. 


Lumrah manusia kan bila membeli memang nak harga murah. Saya pun sama. Saya pilih untuk beli Herbalife murah dari platform online, tanpa fikir pun tentang kepentingan coaching, mealplan yang betul, ketulenan produk dan jaminan pulangan wang dari Herbalife.


Saya fikir, alah takpelah ikut je label dekat botol nanti takkan lah tak boleh dapat results. Saya pandang lekeh je semua tu. Until saya guna berterusan 3 bulan, aduhhh memang tak turun pun berat badan saya. Maintain je berat tu. Mujur tak naik😓


Namun masa tu saya perasan, tahap energy saya mula berubah. Saya rasa badan ringan sikit.


Saya tahu Herbalife bagus. Saya tahun saya yang salah. Sebab semata nak beli Herbalife murah, saya ignore bab kepentingan coaching. 

Sehinggalah saya jumpa coach saya, saya join program dengan betul, saya dapat mealplan khas untuk turun berat badan, saya dapat proper guide dan coaching, saya dapat group support yang sangat best, semua sama misi nak kurus dan sihat dan cantik sesama 😍


Dan the best part is, saya tetap dapat beli Herbalife murah sambil enjoy ke semua Special Privileges di atas!!! Bestkan! 🤩


Nak beli Herbalife murah ni simple je kawan-kawan. Ada 2 cara:


1. Beli Herbalife Murah : Daftar Sebagai Ahli Herbalife

Jangan risau, daftar ahli takde konsep WAJIB BUAT BISNES. Takdeeeee! Takde konsep kene beli setiap bulan, kene maintain volume point setiap bulan semua takde. 

Anda akan diberikan product education yang mana anda sendiri boleh decide untuk shopping mana-mana produk Herbalife ikut keperluan dan keselesaan bajet anda. 


2. Beli Herbalife Murah: Pilih Pakej VIP Member

Pakej VIP ni saya sangat recommend untuk anda yang memang serius nak consume Herbalife dalam tempoh masa atleast 3 bulan dan ke atas. Dan jika anda minum Herbalife untuk kegunaan 1 family, lagi berbaloi dan menjimatkan jika anda grab pakej VIP ni. 

Jimat banyak sangat! Dan yang bestnya, anda dapat beli Herbalife murah + dapat free coaching + mealplan + proper guidance & group support. Everything free! Dan paling penting, produk yang anda dapat adalah 100% tulen! 


Jika anda berminat nak beli Herbalife murah daripada saya, boleh klik di sini. 

Untuk mendapatkan lebih banyak info berkenaan Tips Kurus & Pemakanan Sihat dengan lebih pantas, anda boleh klik di sini.


Antara testimoni Herbalife terkini mereka yang beli Herbalife murah dan enjoy coaching percuma bersama saya:






Jika anda dah penat berusaha macam-macam cara nak kurus namun masih belum berjaya, saya ingin menjemput anda untuk menyertai Program Percubaan Herbalife 21 Hari kami yang dipanggil Cabaran Kurus Online.


SERTAI PROGRAM CABARAN KURUS ONLINE


Apa Itu Program Cabaran Kurus Online?


Program intensif selama 21 hari untuk membantu anda MENURUNKAN BERAT BADAN dengan cara yang sihat hanya dari rumah sahaja! Wahhhhh!!!


Program ini akan membantu anda mendapatkan berat idaman anda sambil mengubah gaya hidup anda ke arah GAYA HIDUP YANG SIHAT. 



11 Servis Coaching Yang Ditawarkan Untuk Anda Sepanjang Program


👉Coaching harian

👉Guide cara makan & penyediaan 

👉Menyediakan MEAL PLAN TURUN BERAT BADAN selama 21 Hari

👉Makan 5-6  kali sehari

👉Wajib Makan Nasi

👉Sharing TIPS TURUN BERAT BADAN yang sahih

👉Topik Nutrisi & Pemakanan Sihat untuk TAMBAHAN ILMU

👉Shopping list sihat untuk mudah turun berat

👉Video / Guidane Home Base Workout (Buat senaman dari rumah je)

👉Personal coaching untuk soal jawab harian

👉E-book resepi sihat 21 hariuntuk anda amalkan sebagai gaya hidup sihat


𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!

INTAKE BARU KINI DIBUKA!!!

FOLLOW INSTAGRAM : @azura_coach untuk update terkini

TELEGRAM CHANNEL: COACH AZURA

WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!



Disclaimer: 

Results tak tipikal. Berbeza setiap individu.
Produk tidak bertujuan untuk mecegah, merawat atau mengubati sebarang penyakit

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA