PRODUK HERBALIFE: ALOE VERA CONCENTRATE

Produk Herbalife Aloe Vera Memang Terbaik!


Aloe vera merupakan tanaman yang memang dah terkenal sejak dari zaman dulu lagi dengan kebaikannya  boleh membantu menyihatkan tubuh secara menyeluruh. 


Namun kalau kita ambil aloe vera belakang rumah, rebus sendiri dan minum terus airnya, sure terkena cabaran cirit birit tak berhenti. Ini berlaku kerana ada bahan di dalam aloe vera yang tidak dibuang yang mengakibatkan kesan cirit-birit iaitu aloin.


Untuk mendapatkan lebih banyak info berkenaan Tips Kurus & Pemakanan Sihat dengan lebih pantas, anda boleh klik di sini.



Bersama Herbalife, kita semua sangat bertuah kerana Herbalife Aloe Vera sudah pun dikeluarkan aloin tersebut! Best sangatttttt!!!


Herbalife Aloe Vera bukanlah wajib untuk diambil oleh semua namun saya sangat galakkan anda amalkannya kerana Herbalife Aloe Vera sangat membantu dalam proses 4P.

Herbalife Aloe Vera Bantu 4P

  • Penghadaman
  • Penyerapan Nutrisi
  • Pencernaan
  • Pembuangan Lancar

Bayangkan setiap hari kita makan. Makanan kita kebanyakannya tinggi dengan gula, garam, minyak dan bahan lain yang tidak sihat. Perkara ni menyebabkan villi di dalam usus kita jadi semakin tidak sihat, mengeras dan rosak. Akibatnya usus kita tak dapat menyerap nutrisi sepenuhnya daripada makanan sihat yang kita ambil setiap hari. Itu yang jadi susah nak turun berat badan, susah nak membuang, rasa cepat lapar dan selalu cravings.


Dulu saya selalu ada cabaran susah membuang. Seminggu tu boleh dikira berapa kali je membuang. Bila membuang pulak selalu rasa tak lawas. Memang terseksa rasa. Tambah pulak dengan tabiat pemakanan tak sihat dan tak suka minum air kosong, memang tak sihatlah badan ceritanya kan.




Namun sejak mengamalkan produk herbalife aloe vera ni, best sangat rasa sebab saya dah boleh membuang dengan lebih lancar. Aloe Vera Herbalife ni juga akan bantu untuk serap nutrisi lebih baik, jadi kita akan rasa kenyang lebih lama.


Produk herbalife aloe vera juga mempunyai chamomile yang boleh membantu menenangkan. Bila minum waktu pagi dalam keadaan perut kosong, fuhhhh memang melegakan dan bantu boost mood happy saya sepanjang hari.


Produk Herbalife Aloe Vera ada 3 perisa yang best! Perisa aloe vera original, mango dan mandarin. Anda boleh campurkannya dengan air kosong sejuk memang sedap sangat. Kepada peminat air manis, anda perlu cuba aloe vera perisa mandarin yang serius sangat sedap! Memang lupa air manis terus lepas dah kenal dan jatuh hati dengan keberkesanan Produk Herbalife Aloe Vera ni.


Sayangi usus anda

Untuk anda yang nak kurus, bila kita dapat tingkatkan kesihatan usus dan penghadaman kita, usus kita akan menyerap lebih banyak nutrisi, anda akan rasa kenyang lebih lama. Apabila pembuangan lancar, toksin dapat dikeluarkan dari badan, metabolisma badan akan meningkat, pembakaran kalori jadi lebih laju dan hasilnya results turun berat badan anda akan jadi lebih amazing!


Namun, jangan salah faham tauuuu. Bukan hanya dengan Herbalife Aloe Vera ni je yang boleh buatkan anda kurus. Produk Herbalife yang paling wajib ada untuk nak kurus adalah Formula 1 Shake Herbalife. Jika anda ambil Aloe vera ni bersama, results anda akan bertambah sebanyak 40% lebih lancar.


Dan..... Paling penting, jika nak kurus anda perlu dapatkan Produk Herbalife dari pengedar yang aktif, komited dan sah supaya anda mendapat coaching yang betul. Paling best coaching ni percuma je, takde yuran tambahan!



>> Dapatkan produk herbalife anda dan coaching percuma dari saya di sini!



Nak tengok hasil perubahan mereka yang menyertai program coaching 21 hari online bersama saya? Jom lihat di bawah!











Jika anda dah penat berusaha macam-macam tips kurus namun masih belum berjaya, saya ingin menjemput anda untuk menyertai Program Percubaan 21 Hari kami yang dipanggil Cabaran Kurus Online.


SERTAI PROGRAM CABARAN KURUS ONLINE



Apa Itu Program Cabaran Kurus Online?


Program intensif selama 21 hari untuk membantu anda MENURUNKAN BERAT BADAN dengan cara yang sihat hanya dari rumah sahaja! Wahhhhh!!!


Program ini akan membantu anda mendapatkan berat idaman anda sambil mengubah gaya hidup anda ke arah GAYA HIDUP YANG SIHAT. 



11 Servis Coaching Yang Ditawarkan Untuk Anda Sepanjang Program


👉Coaching harian

👉Guide cara makan & penyediaan 

👉Menyediakan MEAL PLAN TURUN BERAT BADAN selama 21 Hari

👉Makan 5-6  kali sehari

👉Wajib Makan Nasi

👉Sharing TIPS TURUN BERAT BADAN yang sahih

👉Topik Nutrisi & Pemakanan Sihat untuk TAMBAHAN ILMU

👉Shopping list sihat untuk mudah turun berat

👉Video / Guidane Home Base Workout (Buat senaman dari rumah je)

👉Personal coaching untuk soal jawab harian

👉E-book resepi sihat 21 hariuntuk anda amalkan sebagai gaya hidup sihat


𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!

INTAKE BARU KINI DIBUKA!!!

FOLLOW INSTAGRAM : @azura_coach untuk update terkini

TELEGRAM CHANNEL: COACH AZURA

WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!



Disclaimer: 

Results tak tipikal. Berbeza setiap individu.
Produk tidak bertujuan untuk mecegah, merawat atau mengubati sebarang penyakit

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA