PRODUK HERBALIFE: ALOE VERA & NW FORMULA

Produk Herbalife: Sihat & Sedap

Bismillah

Mungkin anda pernah membaca entry saya berkenaan produk herbalife aloe vera sebelum ini. Jika belum, anda boleh baca mengenai produk herbalife aloe vera di sini ya. Saya suka minum produk herbalife aloe vera ni setiap hari. Biasanya, sebotol aloe vera, saya boleh habiskan dalam masa 3 -5 hari sahaja. 

Mungkin ada yang terdetik, tak overdose ke kalau ambil aloe vera banyak-banyak? Sudah tentu tidak sebab, semua produk herbalife, (bukan aloe vera sahaja) bukanlah ubat. Ia hanyalah makanan yang sihat. 

We are what we eat


Ya, saya sangat setuju dengan pepatah ini. Apa yang kita makan, sangat mempengaruhi tahap kesihatan kita. Baik yang kita makan, maka sihatlah tubuh badan kita. Buruk yang kita makan, maka bersedialah untuk menempah katil di hospital nanti. Nauzubillah.

Saya seorang yang mudah mendapat masalah angin di perut. Apa lagi selepas menjalani pembedahan appendix tempoh hari. Tapi, ada orang kata memang normal badan berangin lepas pembedahan. Jadi, untuk saya yang memang dah bermasalah angin ni, lepas operate lagilah teruk kan..sebab tu saya suka minum produk herbalife aloe vera ni banyak-banyak. Alhamdulillah memang cepat legakan masalah angin saya ni.

Tapi kadang-kadang, rasa masam produk herbalife aloe vera ni boleh tahan jugak. Ada masa tekak saya ni tak boleh terima. Biasalah kan, tekak suka nak tukar-tukar rasa..Jadi, saya terdetik untuk cuba bancuh produk herbalife aloe vera ni dengan produk herbalife NW Formula. Cuba teka apa rasanya?

Aloe Vera + NW Formula = 100 Plus Tanpa Gas

Tapi ini pendapat peribadi saya lah. Mungkin bila anda cuba, anda boleh tafsir rasa yang berbeza..Tapi saya suka kombinasi rasa dua produk herbalife ni. Memang kena dengan tekak, apa lagi bila bancuh sejuk-sejuk...Alhamdulillah, bukan sahaja masalah angin di perut lega, tapi badan rasa lebih cergas dan bertenaga, menghilangkan dahaga dan tidur malam pun lena kalau saya bancuh dan minum sebelum tidur.

Hubungi saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887 untuk dapatkan produk herbalife aloe vera & nw formula anda hari ini juga!

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.

*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA