Produk Herbalife : Aloe Vera

Bismillah.


Harini aku nak share experience aku guna produk Herbalife yang satu ni. Namanya Herbal Aloe Concentrate. *Tapi aku lebih suka sebut aloe vera je. Lagi senang. ;P

Ok, kebaikan produk Herbalife yang ni ialah boleh membantu membersihkan usus. Ia juga boleh bantu melancarkan sistem pencernaan. Selain daripada tu, aloe vera ni jugak boleh membantu menyerap nutrisi yang ada dalam Herbalife Shakes lebih cepat.

Aku suka minum aloe vera ni pagi-pagi, mix dengan air kosong atau pun NRG Tea. Selalunya lah kan, tak sampai setengah jam, mesti aku akan masuk toilet untuk 'termenung'. Hehe. Memang lega...... :p

Lagi satu yang aku suka dengan aloe vera ni, memang sangat membantu aku melegakan masalah gastrik aku. Teringat kisah masa kat Herbalife Extravaganza Singapore aritu, aku terkena gastrik pulak masa hari kedua event. Mujurlah Stella (sifu aku in Herbalife) ada bawak stok aloe vera. Masa ni lah aku baru tahu boleh je minum aloe vera ni sebanyak yang mungkin untuk legakan masalah gastrik aku tu cepat. Kelakar bila fikir aku takut-takut nak ambik lebih dari sukatan 5 penutup aloe vera tu! Hihihi ;P Sebab aku fikir nanti terover dose camne? Ceh, rupanya tak de pape pun! Lagi banyak minum aloe vera tu lagi bagus untuk cepat-cepat legakan perut aku. Alhamdulillah! :)

Tu yang best produk Herbalife ni! Produk-produk ni bukan ubat yang kalau kita makan overdose, akan ada kesan sampingan. Macam yang selalu ditekan oleh Herbalife, "Sebarang produk Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah mana-mana penyakit." Tapi, produk ni hanyalah makanan biasa yang ada baaaaanyakkkk khasiat! Kalau overdose, lagi bagus sebab lagi banyak khasiat sel-sel badan kita akan dapat. Insha Allah. 

Logik akal, kalau kita bagi makanan yang sihat, berkhasiat dan berkualiti tinggi kat badan kita, Insha Allah badan sel-sel badan kita akan mempunyai antibodi yang kuat yang boleh membantu kita terhindar daripada sebarang penyakit.

Jika anda nak dapatkan aloe vera dan tahu lebih lanjut tentang produk Herbalife yang lain, anda boleh email saya sekaranng ye di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887.


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA