PUASA DENGAN HERBALIFE

Puasa Dengan Herbalife: Tahun Ke 12 Saya


Wah tak perasan kan rupanya kita dah nak sampai ke bulan Ramadan dah! InshaaAllah tahun 2023 ni akan jadi tahun ke 12 saya puasa dengan Herbalife

Ramai orang memang mencari Herbalife bila nak puasa ni. Sebab Herbalife bukan ubat kurus. Ia adalah makanan yang tinggi nutrisi dan memudahkan kita. 

Jom saya kongsi 5 Sebab Kenapa Saya Pilih Untuk Puasa Dengan Herbalife. 


1) Sahur Cepat, Mudah & Sihat

Puasa dengan herbalife ni memang banyak sangat memudahkan saya. Kalau dulu kena bangun awal pukul 4 pagi nak masak nasi, lauk-pauk. Sekarang mudah sangat Alhamdulillah. Capai je blender, campur semua taraaa siap dah sahur sihat yang tinggi nutrisi. Extra masa yang kita ada boleh guna untuk lebihkan mengaji dan solat sunat serta ibadah yang lain๐Ÿ˜Š


2) Kekal Cergas & Bertenaga

Dulu bila sahur dengan nasi, walaupun rasa dah makan banyak, tetaplah cepat rasa lapar. Seawal 8-9pagi dah terasa lapar. Bila ke petang memang lembik penat lesu. Alhamdulillah sekarang puasa dengan herbalife best sangat rasa energy lain macam cergas bertenaga sampai ke buka. Rasa haus lapar sikit tu normal lah kan. Nama pun puasa hehe ๐Ÿ˜


3) Cukupkan Nutrisi Walaupun Puasa

Bila puasa kita akan kurang makan, badan akan dapat kurang nutrisi. Jadi dengan fast food bijak Herbalife ni banyak bantu saya mudah nak cukupkan nutrisi yang memang sel badan kita perlu. 


4) Bantu Turun Lemak Lagi Power

Waktu puasa ni best sebab hormon glukagon akan keluar untuk tukar lemak jadi tenaga. Bila puasa dengan Herbalife, dapat bantu saya jaga makan, elak nafsu makan melampau. Jadi pengambilan makanan high sugar dapat dielakkan. Barulah hormon glukagon dapat kerja dengan baik๐Ÿคฉ Memang the best time untuk anda yang nak kurus, nak turun lemak๐Ÿ”ฅ

Namun penting tau, jaga niat kita berpuasa. Bukan nak kurus ye. Nanti tak dapat pahala ibadah puasa kita. 


Alhamdulillah Untuk 12 Tahun Puasa Dengan Herbalife Nutrition

Inilah kisah saya sendiri puasa dengan Herbalife


Jika anda berminat untuk mendapatkan Herbalife Nutrition untuk persediaan puasa dengan Herbalife, boleh hubungi saya di sini. 


Ramai dah peserta program coaching kami yang dah mula amalkan puasa Dengan Herbalife untuk puasa sunat dan puasa ganti mereka. Biasakan diri siap-siap sebelum Ramadan datang. 

Jom Lihat Perubahan Mereka!









๐‰๐จ๐ฆ ๐‰๐จ๐ข๐ง ๐’๐š๐ฆ๐ฉ๐š๐ข ๐Š๐ฎ๐ซ๐ฎ๐ฌ ๐›๐ž๐ซ๐ฌ๐š๐ฆ๐š!
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!


FOLLOW INSTAGRAM : @azura_coach untuk update terkini

TELEGRAM CHANNEL: COACH AZURA

WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA