KURUS DENGAN HERBALIFE: MITOS JE NI!

Kurus Dengan Herbalife: Jangan Cepat Percaya Mitos



Tahun ni masuk tahun ke 11 saya minum herbalife nutrition. Alhamdulillah sepanjang 11 tahun ni saya ada pengalaman 3 kali kurus dengan herbalife nutrition

  • Pertama saya turun 8kg kurus sebelum kahwin pada tahun 2011.
  • Kedua saya turun 15kg kurus selepas bersalin anak kedua tahun 2017. (Lepas bersalin anak pertama tak sempat nak kurus 😜) 

        

Seronok sangat journey bersama Herbalife Nutrition ni sebab saya berpeluang bantu ramai lagi orang lain untuk kurus dengan herbalife nutrition sama-sama.

Dan sepanjang journey ni, ada banyak sangat mitos yang saya dengar tentang kurus dengan herbalife nutrition. 

Jom kita tengok satu per satu!


6 MITOS KURUS DENGAN 
HERBALIFE NUTRITION



Mitos 1: Herbalife Nutrition Ubat Kurus

Herbalife ni bukan ubat kurus ye. Herbalife Nutrition adalah makanan gantian yang tinggi nutrisi dan rendah kalori. Kalau ubat kurus, saya tak amalkan sampai 11 tahun ni ye. Bila dah dapat ideal weight, saya just ambil ikut mealplan maintain berat dan kesihatan je.


Mitos 2: Herbalife Nutrition Mahal

Herbalife Nutrition ada pakej nutrition ikut bajet anda. Tak perlu guna semua produk herbalife nutrition pun. Just consume apa yang anda perlu je ikut guide dari coach.


Mitos 3: Herbalife Nutrition Rosakkan Buah Pinggang

Herbalife ni makanan bernutriti tinggi yang bantu bina & baiki sel tubuh badan. Yang kita perlu risau bila hari-hari duk masukkan makanan tinggi gula, garam, makanan proses dengan tinggi bahan pengawet dan air manis bergula tinggi tu yang rosakkan buah pinggang.


Mitos 4: Berhenti Makan Herbalife Nutrition Berat Naik Balik

Naik turun berat badan ni sebab tabiat pemakanan je. Masa minum herbalife nutrition disiplin ikut mealplan dan jaga makan. Bila anda stop makan herbalife, anda kembali amalkan tabiat makan yang tak sihat dan gaya hidup tak aktif memang lah akan naik berat badan semula. Setuju kan?


Mitos 5: Makan Herbalife Nutrition Wajib Minum 10liter Air

Wah ni mitos sungguh ni. Tak pernah dalam hidup saya minum 10 liter sehari. Saya amalkan minum air kosong yang mencukupi je. 


Mitos 6: Tak Perlu Coaching Pun Boleh Kurus Dengan Herbalife Nutrition

Nak dapat results, wajib ada COACH & ILMU. Coaching ni free je kawan-kawan. Ia datang bersama dengan produk herbalife nutrition yang anda beli. Coach akan berikan anda mealplan, cara nak minum dan ilmu pemakanan dan kesihatan. Salah cara minum, memang rugi je beli sebba nanti tak dapat results.


Jangan percaya mitos melulu. Dapatkan info sahih dari sumber yang betul.


Dah ramai yang berjaya kurus dengan herbalife nutrition di bawah coaching saya. Antaranya:








Haaaa bestkan! Anda nak start journey anda kurus dengan herbalife nutrition? Jom sertai program percubaan kami 21 coaching kurus online! 


Pendaftaran Intake Terbaru Sudah Dibuka!


PROJEK KURUS TAHUN 2023!

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azura_coach untuk update terkini


WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!







Disclaimer: 

Results tak tipikal. Berbeza setiap individu.
Produk tidak bertujuan untuk mecegah, merawat atau mengubati sebarang penyakit



Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA