KESAN SAMPINGAN HERBALIFE

HERBALIFE NUTRITION BANYAK SIDE EFFECTLAH!!!




Ramai yang duk tanya saya, ade kesan sampingan ke minum herbalife ni? 


Betul, memang ade kesan sampingan herbalife. Saya sendiri alami banyak kesan sampingan lepas minum herbalife ni 11 tahun! Saya start minum herbalife shake dari tahun 2011. Alhamdulillah sampai sekarang masih suka dan jatuh cinta tiap kali minum herbalife shake 😍


>> Baca di sini sharing 7 hari selepas saya minum herbalife shake.



Antara kesan sampingan herbalife dekat saya:


Terturun 22kg kurus selepas bersalin tanpa ganggu proses penyusuan anak. Anak ketiga saya masuk usia 3 tahun bulan 11 2022 ni. 



>> Baca Kisah Turun 22kg Kurus Selepas Bersalin di sini



Terkurus dari zaman sebelum kahwin😂 Tak sangka dapat berat sebelum kahwin balik. Power betul kesan sampingan Herbalife!



Terimprove banyak cabaran kesihatan. MasyaAllah Alhamdulillah syukur sangat sangat! Ubah cara pemakanan kita, minum cukup air, ikut mealplan yang coach sediakan, tak sangka best betul kesan sampingan herbalife ni!



Terimprove tahap energy, rasa cergas dan bertenaga sepanjang berpuasa Ramadan.



Terjimat sangat banyak dari segi perbelanjaan makanan2 sebab saya tak perlu spend duit untuk makanan tak sihat, air manis, snacking tak sihat dan sebagainya.



Tercapai impian saya satu per satu dengan hanya bekerja dari rumah, bantu orang turun berat badan cara sihat, tunjuk peluang kepada anda bagaimana Herbalife Nutrition boleh bantu anda dari segi kesihatan dan pendapatan!



Best ke best semua kesan sampingan herbalife ni? Besttt kan!

Jom lihat lebih banyak perkongsian kesan sampingan herbalife peserta program coaching kami yang dah amalkan herbalife nutrition sepanjang 21 hari! 









Haaaa bestkan! Anda nak rasa sendiri kesan kesan sampingan herbalife pada diri anda? Jom sertai program percubaan kami 21 hari coaching kurus online! 


Pendaftaran Intake Terbaru Sudah Dibuka!


PROJEK KURUS SEBELUM TAHUN 2023!

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini


WHATSAPP : SAYA NAK KURUS





Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA