TESTIMONI HERBALIFE BERSAMA COACHING PROGRAM CABARAN KURUS ONLINE

Testimoni Herbalife: Kisah Cikgu Zulaikha, Ibu 4 Anak Berjaya Turun 22kg, Enjoy Makan Nasi Setiap Hari!

Wah macam tak percaya kita dah di penghujung bulan Mac Tahun 2021! Rasa baru semalam masuk tahun baru 2021. Dan bila masuk tahun baru je ramai kan yang berazam nak kurus. Apa khabar agaknya azam baru kita? Apa kata tahun ini kita buat sungguh-sungguh sampai jadi! Penting untuk kita bermula dengan mindset yang betul dan ilmu yang betul. Supaya kita boleh turun berat dengan lebih mudah dan boleh kekal sampai bila-bila 💪

Yeayyyy harini saya nak share kisah testimoni herbalife terbaru seorang peserta Cabaran Kurus Online, Cikgu Zulaikha. Beliau merupakan seorang ibu kepada 4 orang anak, puteri kesemuanya MasyaAllah. Beliau hubungi saya dengan semangat dan tekad nak kurus. Sebab beliau dah pernah cuba macam-macam cara diet namun tak berhasil. Jom kita baca sama-sama sharing daripada Cikgu Zulaikha!😉

Testimoni Herbalife X Cabaran Kurus Online, Cikgu Zulaikha Berjaya Turun 22kg, Makan Nasi Hari-Hari!


Soalan: Apakah sebab utama nak kurus?

Cikgu Zulaikha: Nak sihat dan nak nampak cantik 😍


Soalan: Macam mana boleh kenal Program Coaching Cabaran Kurus Online (CKO)?

Cikgu Zulaikha: Saya mencari Herbalife Nutrition di Instagram dan berjumpa dengan IG Coach Azura. Selepas follow IG Coach, saya tertarik dengan Program Coaching yang dikongsi dan saya terus hubungi Coach Azura untuk terus mula program.


Soalan: Kenapa memilih untuk kurus bersama Program Coaching CKO?

Cikgu Zulaikha: Saya dah pernah cuba macam-macam cara diet. Pernah makan ubat kurus juga. Namun tak berhasil. Bila tengok Program Coaching CKO boleh makan 5-6kali sehari, saya terus excited!😍 Tambah pula tengok results peserta semua hebat-hebat belaka, kenapa tidak saya mencuba kan?😉


Soalan: Boleh kongsikan results dan pengalaman bersama Program Coaching CKO?

Cikgu Zulaikha: Saya sangat suka dan enjoy join program coaching CKO sebab lebih santai dan happy-happy je. Nak kurus ni kan memang kena happy, kalau kita stress memang berat susah nak turun dan kita pun susah nak commit. Paling saya suka boleh enjoy makan 5-6kali sehari. Alhamdulillah saya dah berjaya turun 22kg!😍


Soalan: Apakah 3 tips penting kejayaa turun berat badan Kak Zulaikha?

Cikgu Zulaikha: Simple je, 3 tips penting yang saya buat setiap hari:

1) Ikut je mealplan yang Coach Azura dah sediakan. Saya follow setiap portion yang dicadangkan. Waktu holiday pun saya usaha follow. Tapi ada tips dan trick yang Coach Azura berikan juga jika bercuti masa on program.😎

2) Selalu berhubung dan bertanya pada Coach Azura. Saya tak perlu susah payah cari jawapan ditempat lain. Sangat mudah dan menjimatkan masa saya!

3) Minum air putih secukupnya dan sangat bagus untuk amalkan aktiviti senaman3-4kali seminggu. Pilih senaman yang kita suka supaya kita enjoy je. Saya sangat suka zumba!😍

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Done sharing dari kisah testimoni herbalife X Program Coaching Cabaran Kurus Online. Mungkin ada di antara anda yang mempunyai kisah yang sama seperti Cikgu Zulaikha. Dah penat cuba macam-macam cara diet namun belum berhasil. Apa kata beri peluang pada diri anda untuk join Program Coaching Cabaran Kurus Online kami. Mungkin ini cara terakhir yang boleh bantu anda kurus dan kekalkan berat  sampai bila-bila!💪 Jom cipta kisah testimoni herbalife anda pula!!!😍


Jika anda dah penat berusaha macam-macam tips kurus namun masih belum berjaya, saya ingin menjemput anda untuk menyertai Program Percubaan 21 Hari kami yang dipanggil Cabaran Kurus Online.


SERTAI PROGRAM CABARAN KURUS ONLINE



Apa Itu Program Cabaran Kurus Online?


Program intensif selama 21 hari untuk membantu anda MENURUNKAN BERAT BADAN dengan cara yang sihat hanya dari rumah sahaja! Wahhhhh!!!


Program ini akan membantu anda mendapatkan berat idaman anda sambil mengubah gaya hidup anda ke arah GAYA HIDUP YANG SIHAT. 



11 Servis Coaching Yang Ditawarkan Untuk Anda Sepanjang Program


👉Coaching harian

👉Guide cara makan & penyediaan 

👉Menyediakan MEAL PLAN TURUN BERAT BADAN selama 21 Hari

👉Makan 5-6  kali sehari

👉Wajib Makan Nasi

👉Sharing TIPS TURUN BERAT BADAN yang sahih

👉Topik Nutrisi & Pemakanan Sihat untuk TAMBAHAN ILMU

👉Shopping list sihat untuk mudah turun berat

👉Video / Guidane Home Base Workout (Buat senaman dari rumah je)

👉Personal coaching untuk soal jawab harian

👉E-book resepi sihat 21 hariuntuk anda amalkan sebagai gaya hidup sihat



Sertai Program Cabaran Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA