TESTIMONI HERBALIFE : ISTERI TERUJA DENGAN PERUBAHAN SUAMI!

Testimoni Herbalife : Suami Isteri Berjauhan Bukan Penghalang Usaha Kurus Bersama-Sama

Assalamualaikum. Hai semua!

Harini saya nak share kisah testimoni herbalife pasangan suami isteri yang sangat awesome ni! Akhmal dan Maira. Pasangan ini terpaksa duduk berasingan kerana tuntutan kerja Akhmal di KL dan  Maira pulak study di Melaka. Tapi, jarak tak pernah jadi penghalang untuk mereka sama-sama berusaha untuk jadi lebih sihat dan kurus. Semuanya melalui ONLINE je! Alhamdulillah mudah je kan!

Pada awalnya, Akhmal yang join Cabaran Kurus Online Musim 34. Testimoni herbalife Akhmal sangat awesome! Beliau turun 7.9kg dalam 1 musim! Dengan testimoni herbalife yang hebat ni, beliau berjaya mendapat tempat ke-3 dalam Program Cabaran Kurus Online Musim 34!




Bila balik kampung, jumpa isteri, isteri beliau terkejut tengok testimoni herbalife perubahan positif beliau seperti kulit makin bersih, energy level semakin meningkat, dan seluar pun dah longgar.

Menjadi seorang suami yang gentleman, Akhmal decide ajak isterinya Maira untuk join Program Cabaran Kurus Online Musim 36 bersama-sama. Betul lah kan orang kata, kalau kita buat sesuatu tu dapat sokongan dan dorongan dari orang tersayang, result dia pasti lebih luar biasa! Fuh jom kita tengok gambar testimoni herbalife Akhmal & Maira! Freshhhh from oven CKO April!




Haaaa teruja tak tengok testimoni herbalife mereka? Awesome kan! Sebenarnya para suami ni lah insan yang paling happy bila kita para isteri ni berjaya kurus tau! So para wanita isteri-isteri di luar sana, tak perlu bagi alasan "Nanti saya tanya suami saya dulu ye" Tak perlu tanya, buat je! Bila dah berjaya nanti dia jugak yang suka! Betul ke betul?

Jadi disini saya ingin menjemput 30 orang wanita yang betul-betul serius nak capai berat badan ideal tahun 2020 untuk sertai kami dalam program Cabaran Kurus Online dan cipta testimoni herbalife anda sendiri! 

Jika kami boleh lakukan, anda pun pasti boleh! Anda hanya perlu klik link di bawah untuk mulakan perubahan anda hari ini! 




Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA