DIET HERBALIFE BERKESAN!

Diet Herbalife Cara Turun Berat Badan Yang Sihat

Bismillah

Minggu lepas saya ke Bukit Gambang Resort untuk menghadiri program Zero To Hero yang dianjurkan oleh Herbalife. Semasa berhenti rehat dan solat di RnR, saya terdengar seorang remaja perempuan bertanya pada kawannya,

Remaja Perempuan: "Lepas ni kau nak makan tak? Aku laparlaa..Jom makan!" 

Kawan: "Eh taknaklah! Aku tengah diet!"

Biasa sangat kita selalu dengar perbualan macam ni kan? Ramai yang tersalah anggap maksud diet adalah "tak boleh makan kalau nak kurus". Dulu, sebelum saya mengamalkan diet herbalife, saya pun pernah elak untuk makan malam. Hanya minum air kosong dan makan buah sahaja. Saya fikir diet tu maksudnya tak makan..Tapi bukannya kurus pun! Lagi bertambah berat badan adalah!

Tapi, setelah kenal herbalife, baru saya faham maksud sebenar diet. Diet ni sebenarnya pilihan makanan yang sesuai untuk kita menjaga dan memperbaiki tahap kesihatan kita. Jika kita memilih diet yang sesuai, bonusnya kita boleh turun berat badan dengan cara yang sihat.

Saya memilih diet herbalife untuk turunkan berat badan dan memperbaiki kesihatan saya setelah saya yakin produk herbalife bukanlah ubat kurus. Tetapi hanyalah makanan yang sihat yang selamat digunakan untuk semua golongan termasuk ibu mengandung dan kanak-kanak.


Setelah mendapat testimoni herbalife yang best sangat ni, saya buat keputusan untuk membantu ramai orang di luar sana yang mempunyai masalah berat badan seperti saya dulu. Alhamdulillah, ramai yang telah mendapat hasil yang baik dan mengagumkan hasil diet herbalife yang konsisten dan disiplin.

Seperti pengalaman coachee terbaru saya, Kak Sabarina yang berada di Johor Bharu ini:


Sebelum Kak Sabarina mulakan diet herbalife, beliau dah mengamalkan 'diet' selama seminggu dengan cara tak makan nasi dan hanya makan buah pada waktu malam. Tapi hasilnya hanya turun 1kg. Setelah jumpa blog saya di Internet, beliau menghubungi saya dan terus decide nak mula diet herbalife. Walaupun saya jauh di Selangor, beliau di JB, no problem! 


Alhamdulillah lepas 4 hari je amalkan diet herbalife, beliau dah berjaya turun 2kg tanpa meninggalkan makan nasi! Magic katanya! Haha...Luar biasa, tapi tak mustahil kalau kita betul-betul faham istilah diet yang sebenar.



Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA