COACH HERBALIFE: ADAKAH LOKASI MEMAINKAN PERANAN PENTING?

Coach Herbalife: Lokasi Coach Tidak Penting!

Bismillah

Satu keunikan produk herbalife ialah sebagai pengguna, anda akan diberikan khidmat coaching percuma.

Siapa coach herbalife ni sebenarnya? Ramai jugak pengguna herbalife sedia ada yang menghubungi saya dan bertanya, di mana boleh dapatkan coach herbalife ni...


Coach Herbalife = Pengedar Herbalife

Coach herbalife adalah orang yang jual produk herbalife kepada anda. Simple. Sebagai contoh, A beli produk daripada B. Jadinya, B bertanggungjawab sepenuhnya untuk coaching A sampailah A dapat result yang di idamkan. Anda boleh dapatkan lebih banyak info tentang coach herbalife di sini.

Jika anda adalah pengguna herbalife, dan merasakan anda tiada coach, sila rujuk kembali kepada siapa yang jual produk kat anda. Dialah yang bertanggungjawab sepenuhnya untuk coaching anda.

Lokasi Coach Herbalife

Lokasi coach herbalife bukanlah faktor utama yang akan menentukan anda boleh berjaya untuk turun berat badan ataupun tidak. Faktor utama yang menentukan kejayaan anda ialah DIRI ANDA SENDIRI.  

Anda boleh baca kisah Ain di sini, yang telah membuktikan jarak antara beliau dan coach herbalife beliau yang jauh bukan penghalang untuk beliau turun 10kg dalam masa 3 bulan!

Jika anda sudah bersedia untuk berubah, hubungi saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887 dan lantik saya sebagai coach herbalife anda sekarang!

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA