SET HERBALIFE: INFO YANG PERLU ANDA TAHU

Set Herbalife @ Start Now Pack

Bismillah

Jika anda sedang mencari info mengenai produk herbalife, mesti anda ada terjumpa mengenai set herbalife kan? Set herbalife ni sebenarnya turut dikenali sebagai "Start Now Pack" (SNP). Set herbalife SNP ini mengandungi 3 produk herbalife yang utama iaitu:
  1. Formula 1
  2. Formula 3
  3. Tea Mix 50 atau 100g
Setiap pembelian set herbalife SNP ini turut didatangi dengan 2 hadiah percuma iaitu 1 sudu herbalife dan 1 eco bag herbalife. 

Jika anda ingin membeli set herbalife SNP ini, anda boleh membuat pilihan perisa kegemaran anda untuk Formula 1 iaitu Dutch Chocolate, French Vanilla, Tropical Fruit, Strawberry dan Cappucino. 


Anda juga boleh memilih untuk mendapatkan herbalife tea mix 50g atau 100g. Untuk herbalife tea mix 100g, anda boleh memilih perisa lemon@original atau perisa peach. Manakala untuk herbalife tea mix50g, hanya terdapat 1 pilihan iaitu perisa lemon@original.


Harga set herbalife SNP ini sama jika anda bandingkan dengan harga setiap satu produk secara berasingan. Ramai juga yang keliru tentang harga set herbalife ini. Ramai menyangkakan harganya lebih murah jika dibanding dengan beli berasingan. Tak betul tu..Harganya sama je..Yang berbeza hanyalah 2 hadiah percuma yang akan anda dapat jika anda beli set herbalife SNP ini.

Untuk permulaan, tidak semestinya anda perlu membeli set herbalife SNP ini. Produk apa yang sesuai untuk anda bergantung kepada tabiat pemakanan anda sekarang dan result yang ingin anda capai. Jika anda tidak pasti produk herbalife apa yang sesuai untuk anda memulakan program pengurusan berat badan, saya seorang coach herbalife boleh membantu anda untuk menyediakan analisa kesihatan percuma dan recommend produk herbalife yang sesuai untuk anda.



Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA