Herbalife Shake : Apakah Perisa Kegemaran Anda?

Bismillah.

Herbalife Shake : Makanan segera terbaik.

Siapa suka makan fast food angkat tangan! *Aku nak angkat dua-dua belah tangan! ;p* Mostly, mesti ramai yang suka kan? Sebab apa? Selain daripada rasa yang sedap hingga menjilat jari, harga murah yang ditawarkan di setiap waktu makan utama juga menyebabkan I'm Lovin' It! :) Lagipun senang nak dapat sebab boleh kata kat mana-mana tempat mesti ada restoran fast food. Tapi kali ni, aku nak share tentang satu produk makanan segera yang bagi aku memang terbaik lah iaitu Herbalife Shake.

Apa itu Herbalife Shake?

Herbalife Shake ialah makanan, bukan ubat kurus, bukan ubat kepada 1001 macam penyakit. Tetapi Herbalife shake hanyalah makanan yang mengandungi khasiat dan nutrisi seimbang seperti vitamin, mineral, zat besi, dan protein. 


Makanan Untuk Sel-Sel Badan

Korang pernah dengar tak yang dalam badan kita ada lebih daripada trillion sel? Dan adakah korang tau, yang sel-sel badan kita ni perlukan apa untuk berfungsi dengan baik? Sel-sel badan kita perlukan makanan yang betul iaitu protein, vitamin, zat besi, minerals dan air. Tetapi, cuba kita fikir balik. Adakah selama ni kita bagi makanan yang sepatutnya kepada sel-sel badan kita? Logik akal, bila kita bagi makanan yang tak diperlukan oleh sel-sel badan kita, adakah mustahil badan kita akan dapat banyak penyakit? Macam tu lah jugak sebaliknya. Bila kita bekalkan makanan yang betul dan sihat untuk sel-sel badan, antibodi kita akan jadi lebih kuat dan dapat mencegah dan melindungi badan kita daripada pelbagai jenis penyakit.

Pilihan Perisa Yang Sedap

Herbalife Shake di Malaysia menawarkan 5 perisa yang memang sedap dan menepati citarasa pelbagai kaum dan bangsa yang ada kat negara kita. Pilihan perisa yang ada ialah:
  1. Dutch Chocolate
    Ini adalah perisa kegemaran aku dan perisa yang paling laris kat Malaysia. Peminat coklat selalunya memang akan meminati perisa ini. Aku sendiri memang akan pastikan stok perisa ni akan selalu ada dengan aku sebab aku suka giler! :) Blend dengan air sejuk-sejuk, pergh sedapnya!*Tetibe rasa nak gi bancuh sekarang!*
  2. Cappucino
    Ni perisa kedua kegemaran aku. Penggemar rasa kopi bolehla pilih perisa ni. Kebanyakan customer lelaki dalam team aku, minat ambil perisa ni. Kenapa ye? Lelaki suka minum kopi ek? Hehe. Perisa ni aku paling suka kalau mix kan dengan perisa Strawberry. Wallawehhh, memang masyuk! Tak caya nanti lepas habis baca blog ni boleh try test cuba! :)
  3. Strawberry
    Honestly, aku yang bukan penggemar strawberry ni tak suka sangat perisa ni kalau minum perisa ni je sorang-sorang. Tapi kalau mix dengan cappucino ke, dutch chocolate ke, memang aku suka! Macam ade yang kontra dari segi rasa bila combine. Susah nak ungkap dengan kata-kata ni. Kena cuba jugak baru faham maksud aku ;P
  4. Tropical Fruit
    Ha, bagi penggemar rasa buah-buahan, bolehlah pilih perisa ni. Bau pisang akan membangkitkan lagi keenakan rasa Herbalife shake tropical fruit ni :)
  5. French Vanilla
    Perisa Vanilla ni bagi aku rasa dia plain je. Boleh mix kan dengan 4 pilihan perisa Herbalife shake yang lain dan aku suka mix kan dengan perisa Dutch Chocolate. Aku rasa macam ada ala-ala rasa Milo sikit. Sedap! :)

Kenapa Herbalife Shake adalah makanan segera terbaik?
Herbalife Shake sangat mudah disediakan. Tak sampai 2 minit pun. Senang nak prepare sebab boleh bancuh kat mana-mana pun. Even aku selalu buat bancuh Herbalife shake dalam kereta masa on the way balik kampung. No problem. Kalau anda seorang yang busy, workaholic, Herbalife shake memang makanan segera terbaik untuk anda! Boleh bancuh kat pantry office, atau kat meja kerja anda sendiri je pun boleh. Kalau anda seorang student yang nak score pointer tinggi, Herbalife shake ni pun sesuai untuk anda sebab anda akan ada lebih banyak masa nak study, tak perlu keluar bilik untuk cari makan kat cafe. :) 
Herbalife shake juga adalah makanan segera terbaik untuk saya sebab saya dah berjaya turunkan 2kg dalam masa 5 hari tanpa senaman dengan mengambil Herbalife shake! Anda boleh request untuk dapatkan e-book percuma saya untuk ketahui cerita saya bersama Herbalife shake sekarang! Masukkan nama dan email anda di kotak merah sebelah kanan blog ini ataupun email saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA