PRODUK HERBALIFE: NRG TEA

Produk Herbalife: Segar Ketika Bersahur

Bismillah

Wah, dah separuh Ramadan berlalu. Sekejap je rasanya masa berlalu kan? Diharapkan Ramadan yang tinggal beberapa hari saja lagi ni kita manfaatkan sebaiknya untuk memantapkan iman dan memperbaiki kesihatan.

Berpuasa dengan produk herbalife alhamdulillah sangat-sangat membantu saya untuk kekal cergas dan aktif di waktu siang untuk bekerja dan terus bertenaga di waktu malam untuk melakukan amal ibadah. Antara pengalaman yang paling saya suka bila berpuasa dengan produk herbalife ialah ketika bersahur.


Cabaran untuk sesetengah orang termasuklah diri saya sendiri ialah ketika hendak bangun bersahur. Mata memang berat, asyik rasa nak terpejam je. Bunyi alarm jam kadang-kadang sampai dah tak larat nak dengar tapi mata rasa mengantuk je. 


Apa yang saya buat untuk mengatasi masalah ini ialah setiap pagi bila bangun sahur, dengan keadaan mamai dan mengantuk, saya akan terus capai air kosong dan bancuh dengan produk herbalife NRG Tea. Alhamdulillah saya akan terus rasa segar serta merta dan boleh bersahur dengan aman dan tenang! Selepas bersahur, saya tidak akan tidur sebaliknya akan terus menunaikan solat subuh dan membaca Al-Quran.

Tahun ini sudah masuk tahun ketiga saya berpuasa dengan produk herbalife. Alhamdulillah ketiga-tiga tahun ini sememangnya pengalaman yang berbeza berbanding tahun-tahun sebelumnya. Produk herbalife sangat membantu saya untuk cergas dan bertenaga sepanjang berpuasa.  


Masih belum terlambat untuk anda mencuba produk herbalife sebagai menu puasa anda. Anda boleh hubungi saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887 sekarang. Atau hanya klik icon dibawah untuk menghubungi saya!



Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit.


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA