Puasa Dengan Herbalife

Bismillah

Puasa Dengan Herbalife: Pengalaman Pertama

Alhamdulillah, tahun ni tahun kedua aku berpeluang puasa dengan Herbalife. Nak share pengalaman aku sendiri puasa dengan Herbalife tahun lepas. Tahun ni punya cerita kita simpan dulu sebab masih terlalu awal. Baru 3 hari puasa kan ;)

Ok, sebelum Herbalife, waktu sahur biasanya aku akan makan nasi berlauk dan air manis panas macam teh o, kopi o atau nescafe. Air kosong just minum segelas. Dengan menu macam ni, aku akan rasa lapar bila jam baru je pukul 10 pagi.


Haus memang tak ingat lah letih je tunggu sampai ke petang. Lepas tu, pantang ada masa terluang, mesti nak tidur waktu siang! (Siapa perangai sama macam aku angkat tangan???) ;p

Lepas jumpa Herbalife, aku guna consistent, disiplin dan sabar! Tak terkecuali waktu bulan ramadan. Menu aku sewaktu puasa dengan Herbalife ialah bangun tidur minum aloe vera, tea mix lepas tu Herbalife shakes. Alhamdulillah, walaupun nampak macam sikit, tapi memang mengenyangkan! Rasa lapar tu ada lah jugak sikit tapi takdela baru pukul 10am perut aku dah berbunyi-bunyi lagu raya! Biasanya sampai ke tengahari tu aku mesti rasa bertenaga, fresh, tak sedar masa dah berlalu cepat je dan tak rasa letih pun! Alhamdulillah, walaupun waktu tu aku berulang alik naik komuter selama sejam lebih dari office ke rumah, (kadang-kadang kena berdiri sepanjang perjalanan) aku masih bertenaga dan cergas! Memang berbeza sangat puasa dengan Herbalife dan puasa tanpa Herbalife! Thank you Allah! Thank you Herbalife!

Kat bawah ni antara testimonial student-student aku yang baru 1st time puasa dengan Herbalife:

"Kak, saya rasa fresh betul. Tak letih pun. Mama yang sama-sama ambil shake pagi tadi pun tengah rasa pelik kenapa dia tak rasa mengantuk lagi walaupun dah tengahari. Biasanye waktu tengahari die mesti dah tidur. Ni tak, die bersemangat lagi kemas-kemas rumah!" ~ Im

"Zura, memang betullah cakap Zura. Akak rasa bertenaga je bila sahur dengan shake ni. Tak lapar n tak letih pun. Bila buka dengan shake, terus rasa kenyang. Takde pun rase nak makan ape-ape. Akak minum air je lepas buka dengan shake tu." ~ Kak Idora

"Rasa bertenaga. Tak boleh nak tidur pun waktu tengahari sebab tak mengantuk" ~ Firdaus

So, kalau anda nak rasa pengalaman puasa dengan Herbalife yang sama seperti mereka dan saya, anda boleh hubungi saya sekarang! Saya akan bantu anda sediakan analisis kesihatan percuma untuk anda dan bersedia menjadi coach anda!

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA