TESTIMONI HERBALIFE: PUASA DENGAN HERBALIFE SANGAT MEMBANTU!

Testimoni Herbalife: Mereka Boleh Lakukan, Anda Juga Pasti Boleh!

Bismillah

Selepas seminggu puasa dengan Herbalife, saya ada buat follow up coachees saya. Alhamdulillah, beberapa orang dari mereka yang baru pertama kali puasa dengan herbalife dah pun berjaya mendapat testimoni herbalife yang sangat-sangat bagus. Jom kita tengok testimoni herbalife sebahagian daripada mereka di bawah:


Testimoni Herbalife 1

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.

Ini Yati. Dia dah gunakan Herbalife sebelum bulan puasa lagi. Sebelum puasa, Yati dah berjaya turun 10kg. Alhamdulillah selepas hampir seminggu puasa Yati maklumkan pada saya dia dah berjaya turun lagi 10kg! Total lost 20kg! Yati masih berusaha untuk turunkan beberapa kg lagi untuk mencapai berat idealnya. Tengok gambar sebelum Yati, muka nampak kecik dan bulat aje. Tapi gambar selepas, bukan main lagi muka dah reshaping. Nampak lebih panjangkan? :) Tahniah Yati! 



Testimoni Herbalife 2

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.

Testimoni herbalife ke-2 pula ialah dari Kak Salmie. Kak Salmie dah berjaya turun 1.5kg sebelum puasa dengan herbalife. Tapi, selepas hampir seminggu puasa, Kak Salmie dah berjaya turun lagi 1.5kg! Total lost 3kg selepas 2 minggu menggunakan Herbalife!


Testimoni Herbalife 3

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.

Testimoni herbalife seterusnya dari Kak Asmunaida. Akak ni sebelum puasa dengan herbalife, jadual makan tak berapa teratur disebabkan kekangan kerja. Akibatnya penurunan berat badan beliau agak slow kerana waktu makan yang tak teratur tersebut. Mujur Kak Asmunaida refer semula pada saya, coach herbalife beliau, jadi kami sama-sama review menu harian beliau dan selepas mengubah jadual pemakanan seperti yang saya sarankan, Alhamdulillah setelah mula berpuasa dengan herbalife, beliau berjaya turun 4kg! 

Jadi sangat-sangat penting untuk rujuk dan tanya pada coach anda jika anda tidak berpuas hati dengan testimoni herbalife yang anda perolehi. Jangan lupa juga catit semua menu harian anda kerana menu tu penting untuk anda review dengan coach untuk improve di mana-mana area yang sepatutnya. Tak rugi bertanya. Malah anda yang untung sebab boleh dapat testimoni herbalife yang lebih bergaya! :)



Testimoni Herbalife 4

Testimoni herbalife ke-4 pula dari Hazimah. Beliau mula gunakan herbalife di awal ramadan. Selepas beberapa hari bersahur dengan herbalife shake, Hazimah cuba ubah selera untuk sahur dengan semangkuk mee hailam. Bila saya tanya apa perbezaan sahur makan mee dengan sahur minum shake? Cuba lihat sendiri di bawah apa kata Hazimah.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.


Puasa dengan herbalife dah bantu ramai orang untuk jadi lebih sihat, bertenaga dan bonus turun berat badan. Jika mereka boleh lakukan, anda juga pasti boleh! Anda hanya perlu bertindak sekarang untuk mendapatkan kesan yang sama seperti mereka.

Hubungi saya jika anda sudah bersedia untuk mendapatkan testimoni herbalife yang hebat seperti mereka!

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA