Beli Herbalife : Jangan Ulang Kesilapan Saya!

Bismillah.


Beli Herbalife - Dari siapakah anda patut beli produk?

Nak beli Herbalife ke tak ek....
Sebelum aku decide nak beli Herbalife untuk selesaikan masalah berat badan berlebihan aku, aku memang tak pernah cuba apa-apa produk lain. Reason? Sebab aku takut dengar dan baca macam-macam kes buruk berlaku semata-mata nak kurus. Ada yang keracunan makanan, ada yang tak henti-henti keluar masuk toilet membuang sampai tak de ape dah tinggal dalam badan, lemah longlai je sepanjang hari dan paling sadis ada yang mati sebab berlebihan dos pil kurus! Nauzubillah! 


Tapi, tak boleh jadi bila tengok badan makin lama makin naik, baju makin lama makin banyak tak muat, seluar pon sama! Stress bila baju yang patung pakai kat shopping complex, semua cantik-cantik! Tapi bila aku nak try, lupekanlah Zura! Sedih! 

Lepas dah stress tahap tak boleh control, baru aku start Google solutions nak kurus. Nak tanya orang yang dikenali sekeliling aku malu! Serius sebab memang low self-esteem bila terlebih muatan ni! Masa tu aku jumpa my Herbalife coach. Tapi, kesilapan aku waktu tu, aku tak terus beli Herbalife daripada dia, sebab aku kedekut nak mampus nak bayar yuran pendaftaran RM98 untuk jadi ahli. Aku gi beli Herbalife dari kawan kepada kawan aku. Tak perlu jadi ahli, but still dapat harga yang sama dengan coach aku offer  after jadi ahli. 

Tup tap after 3 bulan, harapannnnn..Tak de pun turun berat badan! Reason, kawan kepada kawan aku tu tak coach pun, tak ajar pun cara nak guna produk. Pandai-pandai sendiri lah guna. Tapi yang best mase tu, masalah sembelit dan buasir aku improve! So, aku terus decide Google balik nak cari Herbalife coach untuk ajar aku cara yang betul nak gunakan produk Herbalife. Mase ni lah aku jumpa coach aku dan sign up sebagai ahli under dia, beli Herbalife products dan belajar cara guna produk semua dari dia. Ade probs skit je pun cari dia. Finally after 5 days je dah berjaya turun 2 kg! ;) Alhamdulillah! Korang boleh request untuk dapatkan e-book aku kalau korang berminat nak baca in details pengalaman aku sebelum dan selepas Herbalife kat sini ye.

Jadi, kalau korang berminat nak beli Herbalife, pastikan dulu korang pilih seorang Herbalife coach, korang bukan je boleh beli Herbalife dari dia semata-mata, tapi pastikan korang boleh dapatkan coaching daripada dia jugak. Ingat, orang yang jual produk Herbalife kat korang, bertanggungjawab untuk jadi coach korang, guide korang cara betul nak guna produk, sentiasa ada masa untuk coach and support korang, forever! Jangan ulang kesilapan aku dulu tau! Boleh contact aku kat sini - Pengedar Herbalife kalau korang rasa aku boleh jadi Herbalife coach terbaik untuk korang.

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.



*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA