Herbalife Coach: Perlu Ke?

Bismillah.


Herbalife Coach ni apa ye?

Simple, Herbalife Coach adalah orang yang jual produk kepada anda. Sebagai contoh, A jual produk Herbalife kat B. So, A mempunyai tanggungjawab untuk jadi Herbalife Coach kepada B. A akan guide B sepanjang tempoh pengurusan berat badan B, ajar B cara-cara yang betul untuk gunakan produk, sediakan cadangan menu yang boleh B amalkan dan A berfungsi untuk memberi motivasi dan semangat kepada B, sampai lah B berjaya mendapat berat badan idaman.

Salah satu kelebihan Herbalife ialah bila anda beli produk Herbalife dari pengedar Herbalife, anda akan dapat after sales service sekali. Pakej lengkap, free without additional charge! Best tak? Best kan?! Mana nak dapat beli TV, beli laptop, beli susu ke, beli pek mee bandung segera ke *macam tak best je contoh-contoh ni!takpelah, janji mesej sampai and korang faham! ;) * dan bila balik dari kedai, tokey kedai tu ajar cara-cara nak guna TV/laptop, cara-cara nak bancuh susu ke, cara-cara nak masak mee bandung tu ke..ada tak? Takde kan..Lantak pi lah korang lepas diorang dah dapat duit dari korang. Bagi diorang, money is everything. They will not follow up you guys after 1 day, after 3 days, after 7 days of buying their products. Never!

Ini sangat berbeza dengan Herbalife. Setiap pengedar Herbalife yang menjual produk Herbalife kepada anda, mempunyai tanggungjawab untuk menjadi Herbalife Coach anda, guide anda dari mula A sampai Z! This is your right! So, tips yang sangat-sangat penting sebelum korang decide nak beli produk Herbalife dari seseorang, pastikan orang tu boleh menjadi Herbalife coach yang terbaik untuk anda, boleh menjawab segala kemusykilan anda, sentiasa ada masa untuk membantu anda dan akan memberi semangat kepada anda sepanjang tempoh pengurusan berat badan anda.

Penting ke Herbalife Coach?

Ya, memang sangat-sangat penting! Sebab apa? Sebab, tanpa seorang Herbalife Coach, anda takkan dapat tahu cara yang betul untuk gunakan produk Herbalife. *seorang je, bukan dua, tiga atau lebih sebab korang gerenti akan confuse nak ikut cakap sape if korang ada lebih dari seorang coach!* 

Contoh terdekat orang yang dah gagal gunakan produk Herbalife tanpa Herbalife Coach adalah saya sendiri! *haha, malu!tutup muka sekarang! :p* Saya dah ceritakan in details pengalaman saya guna produk Herbalife tanpa Herbalife Coach kat dalam e-book 'Ketahui Bagaimana Hilangkan 2kg Dalam Masa 5 Hari Tanpa Senaman'. Cara-cara untuk download e-book ni ada kat sini ye. So, I really hope you guys out there will not repeat my silly mistake! Anda boleh baca e-book saya dan ketahui lebih lanjut tentang pengalaman saya bersama Herbalife. Dan, apabila selesai membaca, anda tentukan samada saya boleh menjadi Herbalife Coach yang terbaik untuk anda atau pun tak! :)

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA