KELEBIHAN HERBALIFE TEA MIX

Herbalife Tea Mix: Nutrisi Kegemaran Saya!


Produk tidak bertujuan untuk mencegah, merawat atau mengubati sebarang penyakit


Antara produk Herbalife yang paling saya gemari dan wajib ada ke mana-mana saya pergi adalah Herbalife Tea Mix. 

Tak kisah apa pun background anda, surirumah ke, student ke, bekerja di ofis ke, berniaga dari rumah ke, kita selalu nakkan tenaga berpanjang sepanjang hari. Penting kan untuk kita rasa cergas bertenaga selalu supaya hari kita akan kekal produktif.

Namun, ramai orang ada cabaran rasa penat, letih, lesu dan mengantuk waktu pagi, tengahari dan petang selepas lunch. Akibatnya ramai memilih untuk minum kopi segera yang tinggi gula, lemak dan tinggi kalori.

Bertuahnya kita kerana bersama Herbalife, kita ada satu produk yang boleh membantu mengatasi cabaran ini iaitu Herbalife Tea Mix.

Herbalife Tea Mix  memiliki beberapa kelebihan yang dapat membantu anda dalam penurunan berat badan dan meningkatkan tenaga. Antara kelebihan Herbalife Tea Mix:


KELEBIHAN HERBALIFE TEA MIX


1. Penurunan Berat Badan 

Herbalife Tea Mix mengandungi campuran 5 jenis herba seperti green tea dan black tea yang mampu membantu meningkatkan metabolismatubuh dan mengawal nafsu makan. Bila metabolisma meningkat, kadar pembakaran kalori juga akan meningkat dan anda boleh turun berat badan dengan lebih power. 


2. Sumber Tenaga

Herbalife Tea Mix mengandung kafein semula jadi yang dapat membantu meningkatkan tenaga dan mengurangkan rasa letih, lesu dan mengantuk. Dengan konsisten mengamalkannya, ia boleh membantu anda menumpukan perhatian dan fokus serta meningkatkan tenaga sepanjang hari.


3. Kandungan Nutrisi

Herbalife Tea Mix juga mengandung campuran herba dan kebaikan antioksidan daripada teh yang dapat memberikan nutrisi tambahan. Ini dapat membantu menjaga keseimbangan nutrisi tubuh, terutama jika anda ada kekurangan nutrisi dalam pola makan setiap hari.


4. 3 Pilihan Perisa Yang Sedap!

Herbalife Tea Mix tersedia dalam 3 perisa yang dapat disesuaikan dengan citarasa anda. Ada perisa lemon & hibiscus yang segar, peach buat anda yang suka rasa sedikit manis dan honey ginger untuk anda yang inginkan rasa halia madu yang bertenaga. Saya enjoy minum panas suam perisa lemon dan honey ginger. Jika minum sejuk saya sangat suka perisa peach! Jika anda campurkan ketiga-tiga perisa ini pun rasanya sangat-sangat sedap!

Namun, penting untuk diingat Herbalife Tea Mix bukan teh kurus ye. Ramai salah faham dengan hanya minum Herbalife tea mix sahaja anda boleh terus kurus. Nak kurus tetap perlu ubah gaya hidup dan tabiat pemakanan anda. Dan produk utama yang wajib ada untuk nak kurus adalah hero produk Herbalife iaitu Formula 1 Shake Herbalife. Tea mix akan bertindak sebagai enhancer yang akan menyokong 30% hasil turun berat badan yang lebih laju dan amazing!


Paling penting, jika nak kurus anda perlu dapatkan Produk Herbalife dari pengedar yang aktif, komited dan sah supaya anda mendapat coaching yang betul. Paling best coaching ni percuma je, takde yuran tambahan!



>> Dapatkan herbalife tea mix anda dan coaching percuma dari saya di sini!



Nak tengok hasil perubahan mereka yang menyertai program coaching 21 hari online bersama saya? Jom lihat di bawah!










Turun berat naik berat ni semua punca dari makanan je. Takde faktor lain. Kita naik berat sebab pemakanan. Jadi nak turunkan berat pun perlu betulkan kembali pemakanan kita.


Jangan risau, dalam Program Cabaran Kurus Online, kami akan sediakan pelbagai topik sharing tentang ilmu pemakanan yang sihat dan betul, cara turun berat badan yang sihat dan selamat, dan macam-macam lagi yang anda akan terima nanti 🤗


Jika anda dah penat berusaha macam-macam tips kurus namun masih belum berjaya, saya ingin menjemput anda untuk menyertai Program Percubaan 21 Hari kami yang dipanggil Cabaran Kurus Online.


SERTAI PROGRAM CABARAN KURUS ONLINE



Apa Itu Program Cabaran Kurus Online?


Program intensif selama 21 hari untuk membantu anda MENURUNKAN BERAT BADAN dengan cara yang sihat hanya dari rumah sahaja! Wahhhhh!!!


Program ini akan membantu anda mendapatkan berat idaman anda sambil mengubah gaya hidup anda ke arah GAYA HIDUP YANG SIHAT. 



11 Servis Coaching Yang Ditawarkan Untuk Anda Sepanjang Program


👉Coaching harian

👉Guide cara makan & penyediaan 

👉Menyediakan MEAL PLAN TURUN BERAT BADAN selama 21 Hari

👉Makan 5-6  kali sehari

👉Wajib Makan Nasi

👉Sharing TIPS TURUN BERAT BADAN yang sahih

👉Topik Nutrisi & Pemakanan Sihat untuk TAMBAHAN ILMU

👉Shopping list sihat untuk mudah turun berat

👉Video / Guidane Home Base Workout (Buat senaman dari rumah je)

👉Personal coaching untuk soal jawab harian

👉E-book resepi sihat 21 hariuntuk anda amalkan sebagai gaya hidup sihat


𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!

INTAKE BARU KINI DIBUKA!!!

FOLLOW INSTAGRAM : @azura_coach untuk update terkini

TELEGRAM CHANNEL: COACH AZURA

WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!



Disclaimer: 

Results tak tipikal. Berbeza setiap individu.
Produk tidak bertujuan untuk mecegah, merawat atau mengubati sebarang penyakit

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA