HERBALIFE TEA MIX BUKAN TEH KURUS YE

Tak Suka Minum Air Kosong??? Herbalife Tea Mix Penyelamat!!!



70% organ badan manusia adalah air. Air ni sangat penting untuk:

  • Kawal suhu badan 
  • Balancekan hormon 
  • Ejen pengangkut masuk segala nutrisi baik yang kita makan ke seluruh destinasi dalam badan
  • Ejen pengangkut keluar toksin melalui proses buang air kecil


Dan banyakkkkk lagi fungsi penting air dalam badan kita.



Setiap 20-25kg berat badan, 

perlu minum 1liter air setiap hari.


Namun cabaran kan untuk kita nak cukupkan minum air ni setiap hari. Sebab air kosong kan tak sedap, tak menarik tak ada warna dan tak ada rasa. 



Sebab tu ramai dikalangan kita yang suka minum air manis dan kesannya kita ada banyak cabaran kesihatan akibat kekurangan air.


Antaranya sakit kepala, cepat penat, letih, lesu, mudah mengantuk, kulit jadi kusam dan kering, mudah hilang fokus, sembelit, buasir dan banyak lagi!



Dulu saya pun ada pelbagai cabaran kesihatan yang sama. Saya cukup tak suka minum air kosong. Nak habiskan 500ml sehari pun bercinta sungguh rasanya! 


Air manis memang kawan baik saya setiap hari. Sebab tu lah lama kelamaan berat badan saya makin naik dan kesihatan semakin merosot.



Bersama dengan Herbalife Nutrition saya sangat happy! Sebab saya ada Herbalife Tea Mix yang sangat sedap yang boleh bantu saya untuk cukupkan pengambilan air harian saya.






Herbalife Tea Mix ada 3 perisa yang sedap sedap. Lemon/Original, Peach dan Honew Ginger. Semuanya sangat sedap dan kalau kita mix tiga tiga perisa fuhhhh memang mengancam sangat rasa dia!


Herbalife Tea Mix ni sangat tinggi antioksida yang bagus untuk fight kanser dan boleh bantu kita menua dengan cantik!😉


Kalorinya yang rendah cuma 6 kalori je per serving memang tak merisaukan saya untuk nak minum Herbalife Tea Mix lebih dari 1 liter setiap hari!


Hasilnya saya sangat mudah nak cukupkan air minimum 3liter sehari. Saya boleh enjoy minum Herbalife Tea Mix panas suam waktu pagi, dan enjoy minum sejuk sejuk waktu tengahari dan petang.


Lebih banyak air kita minum, lebih banyak toksin dapat dikeluarkan dari dalam badan dan hasilnya metabolisma badan anda akan meningkat dan pembakaran kalori akan berlaku lebih optimum. 


Namun, Herbalife Tea Mix bukan teh kurus tau! Jangan salah faham ye. Nak kurus dengan Herbalife Nutrition tetap wajib dengan our Hero Product iaitu Herbalife Shake kita😍


Herbalife Tea Mix ni bertindak sebagai enhancer untuk bantu anda dapat hasil yang lebih baik lagi.


Dan yang paling penting, anda perlu ada guide dari Coach yang komited untuk bantu anda dapatkan hasil produk yang luar biasa!


>> Lantik saya sebagai Coach anda hari ini!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Di sini saya share beberapa Testimoni Herbalife dari peserta program coaching yang saya berikan kepada mereka yang mendapatkan produk Herbalife Nutrition daripada saya! Jommm kita tengok!









Turun berat naik berat ni semua punca dari makanan je. Takde faktor lain. Kita naik berat sebab pemakanan. Jadi nak turunkan berat pun perlu betulkan kembali pemakanan kita.


Jangan risau, dalam Program Cabaran Kurus Online, kami akan sediakan pelbagai topik sharing tentang ilmu pemakanan yang sihat dan betul, cara turun berat badan yang sihat dan selamat, dan macam-macam lagi yang anda akan terima nanti 🤗


Jika anda dah penat berusaha macam-macam tips kurus namun masih belum berjaya, saya ingin menjemput anda untuk menyertai Program Percubaan 21 Hari kami yang dipanggil Cabaran Kurus Online.


SERTAI PROGRAM CABARAN KURUS ONLINE



Apa Itu Program Cabaran Kurus Online?


Program intensif selama 21 hari untuk membantu anda MENURUNKAN BERAT BADAN dengan cara yang sihat hanya dari rumah sahaja! Wahhhhh!!!


Program ini akan membantu anda mendapatkan berat idaman anda sambil mengubah gaya hidup anda ke arah GAYA HIDUP YANG SIHAT. 



11 Servis Coaching Yang Ditawarkan Untuk Anda Sepanjang Program


👉Coaching harian

👉Guide cara makan & penyediaan 

👉Menyediakan MEAL PLAN TURUN BERAT BADAN selama 21 Hari

👉Makan 5-6  kali sehari

👉Wajib Makan Nasi

👉Sharing TIPS TURUN BERAT BADAN yang sahih

👉Topik Nutrisi & Pemakanan Sihat untuk TAMBAHAN ILMU

👉Shopping list sihat untuk mudah turun berat

👉Video / Guidane Home Base Workout (Buat senaman dari rumah je)

👉Personal coaching untuk soal jawab harian

👉E-book resepi sihat 21 hariuntuk anda amalkan sebagai gaya hidup sihat



Sertai Program Cabaran Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini


WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!






Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA