KURUS DENGAN HERBALIFE NUTRITION

Soal Jawab Kurus Dengan Herbalife Nutrition




Herbalife Nutrition bukan ubat kurus! Ia hanyalah makanan yang sihat, tinggi nutrisi, rendah kalori. Jom kita lihat sama-sama soal jawab yang popular mengenai kurus dengan Herbalife Nutrition.


1. Siapa yang boleh minum 

Herbalife Nutrition?

Semua orang boleh minum. Anak-anak saya, suami saya semuanya minum Herbalife Shake ni hari-hari. Sepanjang saya mengandung, berpantang, bersalin dan menyusukan anak-anak saya tak miss ambil Herbalife Nutrition setiap hari. Cristiano Ronaldo pemain bola sepak nombor 1 dunia pun minum Herbalife Nutrition hari-hari!

>> Baca perkongsian saya di sini bagaimana saya boleh turun total 22kg kurus selepas bersalin tanpa ganggu penyusuan anak.


2. Berapa kali boleh minum 

Herbalife Shake sehari?

Herbalife Nutrition bukan ubat, ia hanyalah makanan. Jadi nak minum Herbalife Nutrition anytime anywhere boleh je. Saya amalkan sebagai sarapan dan dinner untuk turun berat badan dan jika sibuk, saya jadikan juga sebagai snacking harian saya. Simple, mudah nak sediakan dan rendah kalori!


3. Minum Herbalife Nutrition ni 

confirm kurus ke?

Tidak! Herbalife Nutrition bukan ubat kurus magic minum minum confirm kurus. Bukan tau! Nak dapat hasil yang betul, nak kurus, anda wajib ada coach komited, yang akan berikan mealplan dan guidance berterusan kepada anda. Bestkan!


4. Cara nak minum Herbalife Nutrition?

Herbalife Nutrition ni unik. Daripada siapa anda dapatkan produk, itulah orangnya yang bertanggungjawab untuk guide anda sampai bila-bila. Cara nak minum, cara nak bancuh dan complete pelan pemakanan harian anda semuanya disediakan. Anda tinggal follow je! Best ke best nak kurus dengan Herbalife Nutrition?

Kurus dengan Herbalife Nutrition super amazing juga sebab kita always ada coach yang akan bantu kita. Apa sahaja soalan yang kita ada, tak perlu susah-susah cari jawapan di Internet. Boleh bertanya terus kepada coach anda! Jimat masa dan tenaga sangat kan!



Antara testimoni peserta program kami yang dah berjaya kurus dengan Herbalife Nutrition dalam program 

Cabaran Kurus Online:









Jadi di sini saya ingin menjemput 30 orang wanita yang betul-betul serius nak kurus dengan Herbalife Nutrition untuk sertai saya dalam program Coaching Kurus 21 Hari kami! 


PROGRAM KURUS SAMBIL ENJOY MAKAN NASI!

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini


WHATSAPP: SAYA NAK KURUS!










Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA