HERBALIFE SHAKE: HERO HERBALIFE NUTRITION

Herbalife Shake: 3 Fakta Menarik Anda Perlu Tahu



Herbalife shake ni hero produk dalam Herbalife Nutrition. Sebab apa hero? Haaa sebab nak turun berat ke, nak naik berat ke, nak maintain berat atau untuk apa pun, herbalife shake ni yang paling wajib anda guna.


Wahhh yeke? Herbalife shake bukan ubat kurus ye? 


Yaaa betul! Herbalife shake ni bukan ubat kurus. Cuma disebabkan separuh dari rakyat Malaysia ada masalah obesiti, sebab tu lah herbalife shake ni sangat popular di kalangan orang yang nak kurus!


Jom saya kongsi 3 Fakta Menarik Tentang Herbalife Shake!



Herbalife Shake: Makanan Gantian Terbaik Yang Seimbang


Herbalife shake bukan ubat kurus. Tapi ia adalah makanan gantian yang seimbang. Ada karbohidrat, protein, lemak baik, serat, vitamins dan minerals yang cukup seimbang untuk keperluan sekali hidangan. Bonusnya herbalife shake ni rendah kalori! Sebab tu jika anda ambil herbalife shake ni bersama mealplan dan coaching yang betul dari coach yang komited, anda boleh turun berat badan macam saya!


>> Baca kisah saya yang dah berjaya turun 22kg kurus selepas bersalin di sini!


>> Lantik saya sebagai coach turun berat badan anda bersama Herbalife Nutrition sekarang!



Herbalife Shake: Halal & Sesuai Untuk Semua!





Yes betul, herbalife shake ni halal! Ada sijil halal dari IFANCA. Dan IFANCA ni diiktiraf JAKIM. 


Sebelum saya decide minum herbalife shake pada tahun 2011 dulu, saya dapat info yang herbalife shake ni sesuai diambil oleh semua orang termasuk wanita mengandung dan kanak-kanak.


Bila saya tahu info ni je, terus yakin nak guna sebab 2 kategori ni yang paling fragile kan. Kalau mereka selamat boleh ambil, maksudnya memang selamat lah tu!😉



Herbalife Shake: Ada 6 Perisa Best!


Dah masuk tahun ke-11 saya minum herbalife shake ni. Tak pernah boring! Sebab ada 6 perisa yang serius semua sedap-sedap. Anda boleh mix and match campur-campur semua perisa memang terbaik!


Nak tengok testimoni terkini pengguna herbalife shake yang join program coaching kami? 


Jom tengok di bawah ini💪🏻😉








Jadi di sini saya ingin menjemput 30 orang wanita yang betul-betul serius nak kurus dengan Herbalife Nutrition jom sertai saya dalam program Coaching Kurus 21 Hari kami! 

PROJEK KORBAN LEMAK!

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

𝐉𝐨𝐦 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐊𝐮𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini




Comments

  1. Wahhhh...nice info and sharing coach...thank you😘😘😘

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA