PENGEDAR HERBALIFE MALAYSIA

Pengedar Herbalife Malaysia: Jom Berkenalan!



Assalamualaikum hai semua! Terima kasih sudi baca blogpost ini๐Ÿ˜‰ Salam kenal dari saya, Azura Awal atau nama di akaun social media saya Coach Azura. Nama mesra ramai panggil Zura je๐Ÿ˜Š


Saya merupakan Pengedar Herbalife Malaysia sejak tahun 2011 sampailah sekarang Alhamdulillah. 


Pengedar Herbalife ni sama ke dengan Coach Herbalife?


Ya betul, sama!๐Ÿ˜‰ Maksudnya pengedar yang jual produk herbalife kepada anda adalah orang yang bertanggungjawab sepenuhnya untuk coach dan guide anda untuk dapat result. 


Saya mula kenal Herbalife Nutrition pada bulan February tahun 2011 sejak awalnya dengan niat nak mula jaga kesihatan sebab arwah ayah saya meninggal dunia akibat serangan jantung kali pertama. Masa tu saya masih bujang dan berjaya turun 8kg kurus sebelum berkahwin.


Sekarang saya dah berumahtangga dan alhamdulillah dah ada 3 orang cahaya mata yang soleh solehah inshaaAllah. Sejak tahun 2011 sampailah sekarang saya memang pengguna tegar Herbalife Nutrition termasuklah ketika mengandung, bersalin, berpantang dan menyusukan anak. Alhamdulillah testimoni terkini saya dah berjaya turun 22kg kurus selepas bersalin anak yang ketiga. *Results tidak tipikal, berbeza setiap individu.


>> Baca kisah kurus selepas bersalin saya di sini.

Saya rasa sangat seronok dan happy apabila ramai orang sekeliling yang mula terinspirasi dengan results saya. Ia menjadi asbab untuk saya menjadi pengedar herbalife malaysia dengan misi nak bantu lebih ramai orang untuk turunkan berat badan dengan mengubah tabiat pemakanan dan amalkan  gaya hidup yang lebih sihat.


Menjadi Pengedar Herbalife Malaysia sepenuh masa memang sangat best dan saya always excited untuk bantu anda pula next capai results yang anda nak dengan Herbalife Nutrition!


Anda mencari pengedar Herbalife Malaysia dan berminat nak cuba produk Herbalife Nutrition? Jom saya bantu anda! Ada program coaching trial 21 hari untuk anda bermula! Jangan risau online je program ni tau. Yang penting anda ada “Whatsapp” je. 


Nak tengok testimoni terkini peserta program coaching saya? Jommm saksikan dibawah!










PROGRAM KURUS SAMBIL ENJOY MAKAN NASI!

•Meal plan makan 5 kali sehari
•Nutrition untuk Sarapan & Dinner disediakan
•Group Coaching & One-On-One Coaching
•Tips,Info & Ilmu pemakanan hari-hari
•COACH PERIBADI

๐‰๐จ๐ฆ ๐‰๐จ๐ข๐ง ๐’๐š๐ฆ๐ฉ๐š๐ข ๐Š๐ฎ๐ซ๐ฎ๐ฌ ๐›๐ž๐ซ๐ฌ๐š๐ฆ๐š
Sertai Program 21 Hari Coaching Kurus Online sekarang!



FOLLOW INSTAGRAM : @azurafirdaus_coach untuk update terkini







Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA