HERBALIFE SHAKE : APA PERISA KEGEMARAN ANDA?

Herbalife Shake : 6 Perisa Yang Anda Perlu Cuba!

Bismillah

"Coach, perisa apa yang sedap ye? Saya tak tahu lah nak ambil perisa yang mana satu ni..."🙆


Haaa, ni soalan femes yang saya selalu terima bila peserta Cabaran Kurus Online baru mendaftar program. Dekat Herbalife Malaysia, ada 6 perisa Herbalife Shake tau. Bertuah kita sebab ada banyak perisa yang boleh dipilih. So, memang takde istilah tak boring ke asyik minum shake je? Tak sempat boring sis! Sebab saya suka campur-campur 2 atau 3 perisa masa bancuh shake. Dah 8 tahun minum herbalife shake pun rasa macam belum cuba mix & match semua 6 perisa ni.

Pendapat Saya Tentang Setiap Perisa Herbalife Shake

Orait jom kita tengok apa dia herbalife shake 6 perisa tu ye? Hint: Semua sedap-sedap!😋

1) Herbalife Shake Coklat

Perisa ni memang perisa paling hero dekat Malaysia. Majoriti memang suka herbalife shake perisa coklat ni. Rasanya memang sedap, penuh rasa coklat, tak manis macam air coklat dekat luar. Sebab herbalife shake kita semuanya Low Glycemix Index, rendah kadar gula & buat kita kenyang lebih lama. Siapa penggemar coklat mesti suka perisa hero ni!

2) Herbalife Shake Vanilla

Kalau terasa nak makan aiskrim, haa kena rasa herbalife shake vanilla ni! Guna air sejuk, letak ais kiub, blend. Wow memang terangkat lagi-lagi jika campur dengan Herbalife Apple Fiber!!! Sedap, serius tak tipu!

3) Herbalife Shake Strawberry



Perisa ni pun sedap! Anak-anak saya memang favourite diorang herbalife shake strawberry ni. Sehari anak-anak saya minum 4-5 kali herbalife shakes ni. Kadang-kadang lebih. Tak masuk yang ngendeng herbalife shake ibu ayah dia 😂 

4) Herbalife Shake Cappucino

Okey coffee lover memang wajib rasa herbalife shake cappucino ni! Sekali cuba, memang terangkat! Kalau blend campur dengan herbalife shake coklat, perghhhh memang jadi mocha dah! Sedapnya MasyaAllah!

5) Herbalife Shake Cookies & Cream

Perisa cookies cream ni paling latest yang masuk di Malaysia. Dia macam rasa vanilla tapi ada cookies bulat-bulat kecil yang anda boleh gigit-gigit masa minum tu. Kalau blend, rasa macam ice blended oreo! 😍

6) Herbalife Shake Tropical Fruit

Haaa, tropical fruit ni pulak memang sedap kalau anda suka rasa  buah. Bau pisang dia memang semerbak waktu kita buka botol herbalife shake perisa tropical fruit ni. Kalau blend campur dengan perisa strawberry serius sedap! 

So, perisa mana paling sedap ye Coach?



Bergantung kepada citarasa individu. Kalau ikut tekak saya, saya paling suka coklat, cookies cream & strawberry. Nak tahu mana yang kena dengan anda, memang kena rasa semua dulu. Tapi jangan risau, semua pun sedap inshaaAllah. Ye betul, kalau tak sedap, mesti peserta Cabaran Kurus Online tak gigih nak minum herbalife shake setiap hari kan? Ada yang dah berjaya turun 5kg, 10kg, 40 kg pun ada dengan minum Herbalife Shake ni! Amazingkan masyaAllah! Alhamdulillah saya sendiri dah turun 15kg Kurus Selepas Bersalin. 

Sekarang saya sedang buka pendaftaran untuk Projek Kurus Sebelum Raya. Jika anda serius nak turunkan berat badan sebelum raya ini, anda boleh klik link ini atau whatsapp saya di talian 016-253 6887. 





Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA