AZAM NAK KURUS : AZAM SETIAP TAHUN

AZAM NAK KURUS : JOM JADIKAN KENYATAAN!

Setiap tahun, bila kita tanya seseorang, apa azam tahun baru awak? Jawapan yang kita selalu dengar "Saya nak kurus tahun ni!" 

Haaa biasakan dengar jawapan ni.. Dekat Malaysia ni, ada satu kajian telah dibuat tentang apa azam tahun baru. Berdasarkan kajian tersebut, didapati azam nak kurus ni antara top 3 azam popular rakyat Malaysia! Haaaa nampak tak betapa ramainya rakyat Malaysia yang mengalami masalah berat badan setiap tahun? 

Tetapi malangnya, hanya segelintir je dikalangan kita ni yang betul-betul ambil tindakan untuk capai azam nak kurus tu. Sebahagian yang lain masih berazam dan hanya berazam je nak kurus. Tapi tak buat apa-apa tindakan. 




Sibuk donwload & save segala macam tips kurus, resepi kurus, video senaman dan rahsia kurus. Sampai dah penuh memory handphone kan! Tapi buatnya tak juga mula lagi! Simpan je tapi tak buat tak boleh kurus sis! 


Dulu saya pernah simpan azam nak kurus bertahun-tahun. Namun lepas bersalin anak kedua, saya tekad betul-betul nak capai azam nak kurus saya! Saya terus join program Cabaran Kurus Online. 

Apa yang saya buat dalam program Cabaran Kurus Online ni, saya cuma follow je mealplan khas yang coach saya buat untuk saya. Saya makan 5kali sehari. Saya makan nasi setiap hari & saya minum air kosong secukupnya. 

Alhamdulillah saya berjaya turun 15kg dalam masa 3bulan! Boleh baca pengalaman kurus selepas bersalin saya di sini. 


Anda nak capai azam nak kurus tahun ini juga? Jom saya bantu anda untuk jadikan azam nak kurus anda satu kenyataan! 

Boleh klik link ini atau whatsapp saya di talian 016-253 6887 untuk sertai program Cabaran Kurus Online seperti saya sekarang!

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.



*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA