NAK KURUS DENGAN HERBALIFE? JOM KETAHUI 3 TIPS UTAMA!

Nak Kurus: 3 Tips Utama Yang Anda Perlu Tahu

Bismillah


Antara persoalan yang selalu diajukan oleh coachee saya semasa proses nak kurus dengan herbalife:

'KG' lambat turunlah..

'KG'  turun masa seminggu pertama je..lepas tu bila timbang dah tak turun dah..

Kenapa 'KG' saya tak turun tapi seluar saya makin longgar?

Ok, sebelum anda buat keputusan nak kurus dengan Herbalife, anda perlu fahami dahulu jenis-jenis hasil yang anda mungkin akan dapat daripada penggunaan produk herbalife. Ramai yang keliru dan tak tahu sebenarnya.. Hasil penggunaan produk ni bukan diukur semata-mata dari jumlah KG yang turun SAHAJA. 

Bila anda guna produk herbalife dengan disiplin, serius, konsisten dan ikut cakap coach, berikut adalah antara perubahan / keputusan / result / testimoni yang akan anda dapat:

1) Tahap Kesihatan Semakin Baik

Untuk permulaan, anda mungkin set target nak kurus dengan herbalife, tapi antara bonus yang anda boleh dapat ialah improve tahap kesihatan anda. Saya sendiri bermula dengan herbalife sebab nak kurus, tapi alhamdulillah masalah buasir saya yang teruk (tahap berdarah bila buang air besar), senggugut (tahap wajib MC setiap bulan), dan migrain saya beransur pulih dan sangat-sangat jarang dah menyerang. Muka saya pun dulu jenis yang selalu berjerawat batu besar-besar macam bisul. Terutama bila hampir nak period. Tapi alhamdulillah sekarang dah tak ada masalah tersebut lagi. Alhamdulillah!

>> Ketahui bagaimana saya berjaya turun 2kg dalam masa 5 hari di sini!

2) Turun KG

Jika anda serius dan disiplin, anda berpeluang untuk turun beberapa KG yang anda target nak buang. Anda mesti letak target berapa KG yang anda nak turun, beritahu coach anda target tersebut supaya coach anda boleh menyediakan pelan pemakanan yang sesuai untuk membantu anda nak kurus.



3) Inci Berkurang

Selain daripada improve kesihatan dan turun KG, anda juga berpeluang untuk mengurangkan ukuran inci badan anda atau bahasa mudahnya shape up/reshape. Dulu, jika berat anda 55kg anda tidak muat pakai baju size S, tapi tak mustahil bila anda decide nak kurus dengan herbalife, anda boleh muat pakai baju size S walaupun berat anda masih 55kg! 

Saya selalu galakkan coachee saya untuk mengambil ukuran badan sebelum menggunakan produk herbalife. Ini akan memudahkan mereka untuk membuat perbezaan pengurangan inci kelak.

Jadi, jangan risau, jangan sedih-sedih, jangan stress dan jangan cepat putus asa jika anda naik penimbang dan tengok KG tak turun. Kerana anda sebenarnya  mungkin telah kehilangan beberapa inci di bahagian lengan, pinggang, punggung dan sebagainya. Dan bonusnya tahap kesihatan anda mungkin sudah semakin baik. Logik akal, bila kita makan makanan yang baik untuk badan kita, tak mustahil masalah-masalah kesihatan yang kita alami dapat diperbaiki.

Jika anda sudah bersedia nak kurus, anda boleh hubungi saya dengan hanya klik gambar di bawah. Saya bersedia untuk coach anda sehingga anda berjaya mencapai target anda!



Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA