DAFTAR AHLI HERBALIFE: PILIH COACH YANG BETUL!

Daftar Ahli Herbalife: Jangan Main Daftar Sahaja!

Bismillah

Semalam, saya ada mendapat satu panggilan telefon dari nombor yang tidak dikenali. Saya angkat macam biasa, sebab saya sangkakan itu panggilan daripada prospek yang ingin tahu tentang Herbalife. Tetapi, soalan pertama yang saya terima ialah,

"Kalau saya dah daftar ahli dengan coach lain, boleh tak kalau saya nak tukar coach? Sebab coach saya tu lepas daftar ahli herbalife saya, terus senyap. Tak de follow up apa-apa"

Ok, sebenarnya ramai dah yang datang kat saya bertanya soalan yang sama. Kes yang sama. Kesian...Beli herbalife mahal-mahal siap daftar ahli herbalife, tapi tak ada siapa ajar macam mana nak guna produk. Tak ada siapa follow up bertanya bagaimana progress harian. Tak ada siapa yang boleh  dirujuk jika mempunyai sebarang masalah semasa program penurunan berat badan. Kan dah rugi. Rugi rugi rugi!


Sebab tu saya selalu tekankan, sebelum beli herbalife dan daftar ahli herbalife, pastikan anda betul-betul yakin orang yang jual produk tersebut kepada anda, boleh menjadi coach yang terbaik untuk anda. Dalam situasi ni, sponsor atau pun coach sebenarnya adalah orang yang sama yang jual produk kepada anda. 

Sponsor / Coach = Orang Yang Jual Produk Herbalife Kepada Anda

Saya juga pernah membuat kesilapan hanya kerana mementingkan harga produk sahaja. Saya fikir daftar ahli herbalife ni tak penting. Coach tak penting. Akibatnya? Saya langsung tak turun sebarang KG selepas sebulan menggunakan produk dan duit saya bazir begitu sahaja. Saya pun tak boleh nak tanya sebarang soalan kepada orang yang jual produk tu sebab saya beli dari kawan atas kawan. Nak harga murah punya pasal. 

>> Baca kisah saya yang hanya nak beli produk murah selanjutnya di sini

Memang sangat-sangat penting coach ni. SANGAT-SANGAT PENTING. Sebelum anda decide nak daftar ahli herbalife, pastikan dulu orang yang anda pilih tu betul-betul layak untuk menjadi coach anda. Layak macam mana? Maksudnya, orang tersebut dah pernah guna produk herbalife, dah dapat testimonial produk yang bagus, dah berjaya coaching ramaiiiiii orang diluar sana menggunakan produk herbalife dan boleh memberi respon kepada setiap pertanyaan anda dengan cepat. 



Jangan dek kerana nak makan produk murah, nak mudah serba serbi, nak jaga hati kawan sebab kawan jual produk herbalife jugak, nak coach yang dekat dengan rumah sendiri, dan sebagainya, anda dengan mudah membuat keputusan untuk daftar ahli herbalife dengan mereka. Semua situasi yang saya sebut di atas semua memang dah berlaku. Sila ambil pengajaran daripada kesilapan mereka.

Saya pernah menyesal dan rugi kerana kesilapan saya. Saya tidak mahu anda juga menyesal seperti saya. Hubungi saya sekarang dan lantik saya sebagai coach anda kerana saya mahu membantu anda sepenuhnya. Jangan daftar ahli herbalife hari ini dengan sebarang coach dan menyesal di kemudian hari.


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA