TESTIMONI HERBALIFE: BAJU RAYA JADI LONGGAR!

Testimoni Herbalife: Berat Kekal Waktu Raya!

Bismillah.

Hari ni dah masuk 3 Zulkaedah..maksudnya 3 hari dah bulan Syawal berlalu. Alhamdulillah, seronok raya tahun ni. Rumah dikunjungi ramai tetamu..saudara mara, kawan-kawan lama..Kata orang, ramai tetamu datang rumah, lagi murah rezeki kita..aminnnn :)

Haa, dah habis sebulan raya ni, macam mana dengan berat masing-masing? Ada testimoni herbalife yang menarik tak nak dikongsi? Bertambah ke, maintain ke..atau mungkin ada yang turun? Wah! Kalau berjaya turun berat badan masa bulan raya, memang LUAR BIASA!!! :) Jarang-jarang kan kita dapat dengar orang turun berat badan masa raya..Naik tu memang biasa sangat la kan kita dengar..maklumla, raya banyak open house :)

Alhamdulillah, testimoni herbalife saya sepanjang bulan raya, saya berjaya kekalkan berat badan saya. Apa yang saya buat mudah je, saya pastikan saya ambil shake sekali sehari, waktu pagi sebelum makan makanan yang lain. Air pun saya pastikan saya minum paling kurang 2liter sehari..Tak lupa bekal herbalife omega 3 fish oil, teamix dan aloe vera waktu keluar beraya. Majority adik beradik saya mesti bawak bekal air tea mix sebotol seorang. Sampai kena letak tanda ni botol air herbalife siapa. Takut tertukar, hehe..


Adik bongsu dan tea mix :)


Kakak dengan tea mix :)

Seronok berat yang dah berjaya turun waktu puasa dengan herbalife, berjaya dikekalkan waktu raya. Kalau ada yang naik pun, naik sikit je dalam 1-2kg tu dikira biasa :) Yelah, sebulan kita kurang makan, lepas tu time raya kita makan lebih sikit, jadi memang normal la kan berat badan akan naik sikit..Apa yang penting, anda mesti tahu cara untuk kekalkan atau turunkan semula selepas sebulan berhari raya ni..Jangan sia-siakan usaha anda turun berat badan waktu sebulan puasa dulu ye!


Seorang coachee saya ada share testimoni herbalife beliau. Sebelum guna herbalife, waktu raya berat beliau naik berkilo-kilo sampai tak tahu dah berapa kg yang naik. Tapi, dengan herbalife, alhamdulillah berat beliau hanya naik 1kg je sepanjang raya. Dan beliau pun ada testimoni herbalife yang sangat-sangat best selepas sebulan puasa dengan herbalife!


Baju raya siap kena alter sebab berat turun dan banyak reshaping! Tahniah untuk Kak Asmunaida kerana berjaya mendapat testimoni herbalife yang sangat awesome! :)

Masih belum terlambat untuk anda mendapatkan testimoni herbalife yang hebat seperti Kak Asmunaida. Anda hanya perlu buat keputusan hari ini untuk berubah! 



Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA