KHASIAT HERBALIFE UNTUK KESIHATAN

Khasiat Herbalife: Testimoni Kawan Ibu!

Bismillah

Alhamdulillah, hujung minggu lepas saya sempat balik kampung, ziarah ibu..Alang-alang balik kampung, saya singgah follow up salah seorang coachee saya iaitu best friend ibu, Cik Nomah dan suami. Rumah dekat je, tak sampai 5 minit pun dari rumah ibu saya. Saja nak tahu keadaan terbaru mereka, dan nak bertanya apa khasiat herbalife yang mereka dah dapat :)

Sebelum mula guna herbalife, Cik Nomah mengalami masalah berat badan berlebihan dan kerap letih. Suaminya pula mengalami masalah gaut. Baru lepas menjalani pembedahan beberapa bulan lepas. Kakinya bengkak, tak boleh pakai kasut dan susah nak bergerak ke mana-mana.

Alhamdulillah, Cik Nomah dah berjaya turun 4kg selepas konsisten tukar sarapan kepada herbalife shake, dan mengamalkan herbalife tea mix. Syukur sangat Cik Nomah dah mula rasa kelebihan khasiat herbalife kepada kesihatan dan tubuh badan.

**Nak letak gambar Cik Nomah, tapi dia tak nak dan jawab, "Cik Nomah kan pemaluuuuu!" ;)


Lepas beberapa minit berbual, saya tanya Cik Nomah, mana suaminya sebab saya nak timbang sekali. Terkejut sangat bila Cik Nomah bagitahu suaminya tengah mesin rumput kat belakang rumah! 

"Wah, dah boleh mesin rumput?! Pakai kasut ke pakai selipar je Cik Nomah?"

Saya hampir menjerit sebab rasa teruja! Hehehe..

"Dah boleh dah..bangga je muka dia tunjuk kat Cik Nomah masa dah boleh sarung stokin dan pakai kasut!" Cik Nomah jawab dengan senyum lebar. :)

Alhamdulillah..syukur ya Allah..rasa gembira sangat dengar khabar macam ni. Syukur dapat bantu Cik Nomah dan suaminya berubah dengan khasiat herbalife.

Hubungi saya hari ini juga untuk dapatkan produk herbalife dan rasai khasiat herbalife ini sendiri! :)
Boleh contact saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887 atau klik di sini dan isikan butir diri anda. Saya akan hubungi anda segera!


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA