PRODUK HERBALIFE APA YANG SESUAI UNTUK SAYA?

Produk Herbalife: Setiap Keperluan Individu Adalah Unik

Bismillah

Ada ramai orang di luar sana yang berminat nak gunakan produk herbalife, tapi kurang pasti produk herbalife apakah yang sesuai untuk mereka. Anda salah seorang daripadanya? Jangan risau, blogpost ini akan menjawab persoalan anda.

Tak Semua Orang Memerlukan Produk Yang Sama

Dulu, sebelum mula ambil herbalife, saya fikir semua orang akan memerlukan produk yang sama. Rupa-rupanya tidak. Tak semua orang memerlukan produk herbalife yang sama. Keperluan setiap individu adalah berbeza dan unik. Produk herbalife apa yang diperlukan bergantung kepada tujuan anda  gunakan produk dan tabiat pemakanan anda sekarang.




Ada beberapa perkara penting yang anda boleh pertimbangkan sebelum membeli produk herbalife:



1) Pilih produk herbalife yang sesuai dengan result yang anda inginkan.

Sebelum membeli produk herbalife, anda mestilah jelas dan yakin dengan tujuan penggunaan dan result yang anda sasarkan. Ini kerana keperluan produk adalah berbeza jika anda ingin turun berat badan, mahu fokus pada reshaping atau mahu menggunakan produk untuk kesihatan sahaja. Jadi, tetapkan satu matlamat yang jelas kenapa anda ingin menggunakan produk herbalife dan pengedar herbalife anda akan mencadangkan produk herbalife yang sesuai untuk anda.



2) Pilih produk herbalife yang sesuai mengikut tempoh masa yang anda sasarkan untuk mendapat result.

Jika anda ingin mencuba dahulu untuk pertama kali, anda boleh membeli produk herbalife permulaan dengan harga runcit. Jaminan pulangan wang 30 hari diberikan untuk anda sekiranya anda tidak berpuas hati dan tidak mendapat sebarang result yang anda inginkan. Jika berpuas hati dengan percubaan pertama, anda boleh mendaftar sebagai ahli herbalife dan dapatkan produk herbalife dengan harga ahli yang jauh lebih murah.


3) Pilih produk herbalife yang sesuai dengan keselesaan bajet anda.

Produk herbalife adalah affordable untuk semua kerana tidak semua orang memerlukan produk yang sama dalam satu masa. Jika anda mempunyai kekangan bajet, anda boleh memulakan program pengurusan berat badan anda dengan mengambil produk utama sahaja. Resultnya mungkin berbeza jika anda ambil bersama enhancer atau supplement yang lain. Tetapi anda masih boleh mencapai result yang bagus jika anda serius, disiplin dan mengikut panduan yang diberikan oleh coach sepenuhnya.



4) Pilih produk herbalife yang menawarkan harga lebih murah.

Jika anda mendaftar sebagai ahli, anda berpeluang menikmati harga diskaun 25%, 35%, 42% dan 50% untuk produk herbalife, bergantung kepada kuantiti produk yang anda ingin beli. Jika anda benar-benar serius, bersedia untuk komited dan disiplin, anda bolehlah membuat belian borong dengan harga yang jauh lebih murah. Belian borong biasanya boleh menampung untuk keperluan penggunaan 3 bulan ke atas. Pastikan anda berbincang dahulu dengan coach anda apa matlamat dan sasaran anda menggunakan produk. Anda boleh jimat lebih banyak jika anda betul-betul bersedia untuk serius, dan membeli dengan cara borong.


Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan produk herbalife yang sesuai untuk anda!


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA