NAK KURUS: SEMPAT LAGI KE?

Bismillah

Nak Kurus: Sekarang Atau Lepas Raya?

Baru-baru ni saya dapat satu SMS. Soalan dia macam ni:

"Boleh ke nak kurus? Tinggal lagi seminggu je nak raya ni.."

Dapat je SMS ni, saya terus terfikir, "ni mesti kes nak kurus cepat-cepat, tapi tak nak berubah. Takut nak berubah!"

Saya setuju dengan si penghantar SMS, memang macam mustahil dalam masa seminggu nak kurus. Tapi sebenarnya, apa cara diet sekali pun takkan bagi jaminan 100% yang kita boleh kurus dalam satu tempoh masa. Faktor utama kejayaan penurunan berat badan sebenarnya bergantung kepada USAHA, DISIPLIN DAN KESUNGGUHAN seseorang tu sendiri. Kalau anda mulakan langkah anda hari ni, mula berubah hari, saya yakin dan pasti anda akan jadi seseorang yang jauh lebih baik berbanding orang yang langsung tak ambil tindakan apa-apa!



Kalau anda nak kurus, nak mulakan langkah pertama anda, tapi anda tak yakin dan tak tahu macam mana, anda boleh hubungi saya, Pengedar Herbalife di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887. Saya bersedia membantu anda!

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

Comments

  1. kak, kalau dgn tea mix ja bley kurus ke ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA