Pengedar Herbalife : Apa Yang Perlu Anda Tahu?

Bismillah.

Pengedar Herbalife: Perbezaan dengan Herbalife Coach

Ramai yang keliru apakah perbezaan Pengedar Herbalife dan Herbalife Coach? Sebenarnya tiada beza pun. Pengedar Herbalife adalah Herbalife Coach dan Herbalife Coach adalah Pengedar Herbalife. Sebab, orang yang jual produk Herbalife kepada anda (i.e Pengedar Herbalife), mempunyai 100% tanggungjawab untuk ajar anda cara guna produk, guide anda dari mula sampailah anda berjaya capai target anda bila gunakan produk Herbalife. (i.e Herbalife Coach).

Bagaimana mahu menjadi Pengedar Herbalife?


Anda boleh menjadi Pengedar Herbalife hanya dengan mendaftar sebagai ahli Herbalife. Yuran pendaftaran sebagai ahli ialah RM94. Anda akan dapat sebuah Herbalife member bag, 1 Herbalife spoon dan few useful information about Herbalife yang perlu anda tahu di dalam member bag tersebut. Faedah lain yang anda akan dapat setelah berdaftar sebagai ahli, anda layak membeli produk Herbalife dengan harga 25% diskaun. Semakin banyak anda beli produk, semakin tinggi jumlah diskaun yang anda layak dapat. *Bestnye!!!*

Wajib ke jual produk Herbalife bila dah daftar sebagai ahli?

Ramai yang salah faham tentang perkara ni. Herbalife tidak pernah memaksa anda untuk jual produk bila anda sudah mendaftar sebagai ahli. No No Never! Tetapi saya memang menggalakkan sesiapa yang ingin membeli produk Herbalife daripada saya supaya mendaftar sebagai ahli agar anda layak mendapat harga diskaun untuk setiap pembelian. Pleaseeee, don't ask for discount if you do not interested to register as member sebab saya memang tak boleh jual produk Herbalife dengan harga diskaun kepada BUKAN AHLI HERBALIFE. It's violating Herbalife rules dan saya boleh disaman oleh Herbalife kalau saya berbuat begitu.

Sebelum beli Herbalife 

Kalau anda berminat nak turunkan berat badan dan sedang berfikir-fikir nak beli Herbalife atau tidak, sangat-sangat penting untuk anda kenal pasti pengedar Herbalife yang mana yang paling sesuai untuk anda lantik sebagai Herbalife Coach anda. Pastikan pengedar Herbalife tersebut bukan sahaja boleh menjual produk kepada anda, malah mampu menjadi Herbalife coach yang terbaik untuk anda. 

Hadiah percuma untuk anda!

Saya ada sebuah e-book percuma untuk anda jika anda berminat nak turunkan berat badan. Anda boleh request untuk dapatkan e-book anda di sini atau anda boleh masukkan nama dan email anda di kotak merah sebelah kanan blog ini ye. Anda boleh ketahui kisah saya dengan Herbalife daripada e-book tersebut dan anda boleh decide sendiri samada saya boleh menjadi Pengedar Herbalife dan Herbalife Coach yang terbalik untuk anda atau tidak! :)

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA