Harga Herbalife

Bismillah.

Harga Herbalife Mahal: Betul Ke?


Masih ramai yang merungut kat aku harga Herbalife mahal. Bila tanya dari mana mereka dengar harga Herbalife mahal, jawapan yang selalu aku terima ialah "Kawan saya guna Herbalife. Dia yang bagitahu" Aduh kesian nye...



Harga Herbalife TAK MAHAL

Betul, percayalah. Memang tak mahal pun harga Herbalife ni. Kalau korang ada bajet untuk beli makanan, confirm korang akan ada bajet untuk beli Herbalife. Sebab, Herbalife ni pun makanan jugak. Sama je macam makanan lain seperti nasi lemak, nasi ayam, mee goreng, nasi goreng dan macam-macam lagi. Cuma apa yang membuatkan Herbalife BERBEZA dengan makanan yang lain ialah, Herbalife mengandungi nutrisi seimbang. Ada semua khasiat ataupun 'makanan' yang betul untuk sel-sel badan kita. Ada vitamin yang pelbagai, zat besi, minerals, protein dan macam-macam lagi dengan kuantiti seimbang.

Tahukah anda, *eh macam trivia pulak!:p* badan kita terdiri daripada trillion of cells? Dan semua sel-sel badan kita ni perlukan semua khasiat tadi DENGAN KUANTITI SEIMBANG. Senang, bancuh je shake, terus dapat semua khasiat tadi kat sel-sel badan kita. Rendah kalori pulak tu. Senang betul!



Apa yang sel-sel badan kita makan sekarang?


Tapi sekarang ni, kebanyakan kita hanya makan nasi lemak, roti canai, mihun goreng dan macam-macam lagi. Boleh bayangkan tak bagaimana reaksi sel-sel badan kita bila asyik-asyik kita bagi lemak dan minyak? Kalau boleh menjerit, dah lama dah menjerit agaknya sel-sel badan tu. They don't need excessive food. They just need 'correct type' of food, with correct amount/quantity. Logik akal, bila kita bagi makanan yang betul kat sel-sel badan kita, tentulah tak mustahil sel-sel badan kita dapat berfungsi pada tahap optimum. Betul tak?



Badan kita ibarat kereta

Smart!
Bayangkan badan kita kereta. Kalau kereta kita patut bagi minyak petrol ron95 atau ron97, tapi kita pergi bagi diesel pulak. Apa jadi? Silap-silap meletup! *erk imaginasi je!* Kalau patut bagi petrol, petrol lah. Janganlah bagi yang tak sepatutnya. Dan kalau korang diberi pilihan, nak pilih ron95 ke nak pilih ron97 untuk kereta korang? Mestilah ron97, kan? Kenapa? Sebab kualiti dia jauh lebih baik berbanding ron95. Perjalanan lebih lancar, usia hayat kereta lebih panjang, dan jimat minyak sebab tak cepat habis macam ron95.

So, macam tu lah jugak dengan Herbalife. Walaupun harga Herbalife korang nampak lebih mahal berbanding nasi lemak, roti canai dan sebagainya, tapi, cuba korang bandingkan khasiatnya. Bagi aku sendiri, aku dapat macam-macam. Badan aku jadi lebih sihat, lebih bertenaga, tak mudah mengantuk waktu siang, senang bangun pagi dan paling best, dapat jimat banyak duit dari segi kos perubatan sebab dah jarang sangat-sangat demam, batuk, selsema, sakit kepala, senggugut, dan macam-macam lagilah! Alhamdulillah! Korang boleh dapatkan e-book aku untuk ketahui lebih lanjut tentang kisah aku dan herbalife kat sini.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.



Jadi, adakah korang masih fikir harga Herbalife mahal?
Harga Herbalife memang tak mahal bagi aku, tapi affordable dan berbaloi-baloi. Infact, aku boleh save a lot on medication cost, extra food like snacks for munchy-munchy, semua tak perlu dah. Alhamdulillah.

Untuk sesiapa yang masih belum ada senarai harga Herbalife 2012, anda boleh email saya untuk dapatkannya. Hubungi saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA